krisstof Napisano 11 Lipiec 2005 Share Napisano 11 Lipiec 2005 Witam czy ktoś mi pomoże i poda przepis na texture aluminium [ bez zadnych odbić wystarczy ] jak na dołaczonym zdjęciu chodzi o te profile aluminiowe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 11 Lipiec 2005 Share Napisano 11 Lipiec 2005 Ja tam nie widze zadnej tekstury, sam shader. Bez odbic? Chcesz zrobic shader metalu bez odbic? Napisz jeszcze pod jaki renderer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 11 Lipiec 2005 Share Napisano 11 Lipiec 2005 VRAY: IOR: 1,44 Reflect: Bright Gloss: ,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisstof Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 11 Lipiec 2005 chodzi mi pod render v-raya.....odbić nie musi być bo takie aluminium ich aż tak nie ma ,Powyżej kolega pokazał ale nie rozumiem tych opisów [iOR: 1,44] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 12 Lipiec 2005 Share Napisano 12 Lipiec 2005 obok reflecte masz pole IOR tam wstaw tą wartośc i zapoznaj się z tabela na vray.info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 12 Lipiec 2005 Share Napisano 12 Lipiec 2005 oczywiście IOR jest potrzebne tylko wtedy gdy używane są odbicia typu fresnel:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisstof Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 12 Lipiec 2005 kombinowałem ale coś mi zabadzo nie wychodzi, niby tutaj jest przepis http://www.vray.info/topics/t0112.asp ale nie potrafie coś zabardzo tego zrozumieć , może ktoś by mi tak na obrazkach to wytłumaczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 12 Lipiec 2005 Share Napisano 12 Lipiec 2005 kombinowałem ale coś mi zabadzo nie wychodzi, niby tutaj jest przepis http://www.vray.info/topics/t0112.asp ale nie potrafie coś zabardzo tego zrozumieć , może ktoś by mi tak na obrazkach to wytłumaczył? tam właśnie masz wszystko na obrazku, po prostu przepisz wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisstof Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 12 Lipiec 2005 tak robiłem pzepisałem wartości ,ale mam nadal w podglądzie materiału czarną "kule" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 12 Lipiec 2005 Share Napisano 12 Lipiec 2005 a podgląd materiału masz renderowany przy pomocy vray'a czy scanline'a? Spróbuj przypisać materiał do obiektów i wyrenderować scenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisstof Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 12 Lipiec 2005 a to gapa ze mnie fakt podgląd miałem na scanline ...:(... ok walcze z tym aluminium ,ale jakby ktoś miał gotowca to bardzo chętnie skorzystam z pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisstof Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 13 Lipiec 2005 męczę i nie zabardzo mi to wychodzi , juz lepiej wygląda sam kolor difuse jak po prawej z domieszką niebieskiego po lewej dałem texture alu uvmap-box i mi tak to kiepsko wychodzi w dodatku jakieś brudne render w v-ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się