krisstof Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 Witam czy ktoś mi pomoże i poda przepis na texture aluminium [ bez zadnych odbić wystarczy ] jak na dołaczonym zdjęciu chodzi o te profile aluminiowe :)
Chalek Napisano 11 Lipiec 2005 Napisano 11 Lipiec 2005 Ja tam nie widze zadnej tekstury, sam shader. Bez odbic? Chcesz zrobic shader metalu bez odbic? Napisz jeszcze pod jaki renderer.
krisstof Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Napisano 11 Lipiec 2005 chodzi mi pod render v-raya.....odbić nie musi być bo takie aluminium ich aż tak nie ma ,Powyżej kolega pokazał ale nie rozumiem tych opisów [iOR: 1,44]
AGmakonts Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 obok reflecte masz pole IOR tam wstaw tą wartośc i zapoznaj się z tabela na vray.info
Bacry Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 oczywiście IOR jest potrzebne tylko wtedy gdy używane są odbicia typu fresnel:D
krisstof Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 kombinowałem ale coś mi zabadzo nie wychodzi, niby tutaj jest przepis http://www.vray.info/topics/t0112.asp ale nie potrafie coś zabardzo tego zrozumieć , może ktoś by mi tak na obrazkach to wytłumaczył?
xeav Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 kombinowałem ale coś mi zabadzo nie wychodzi, niby tutaj jest przepis http://www.vray.info/topics/t0112.asp ale nie potrafie coś zabardzo tego zrozumieć , może ktoś by mi tak na obrazkach to wytłumaczył? tam właśnie masz wszystko na obrazku, po prostu przepisz wartości
krisstof Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 tak robiłem pzepisałem wartości ,ale mam nadal w podglądzie materiału czarną "kule"
piotrek Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 a podgląd materiału masz renderowany przy pomocy vray'a czy scanline'a? Spróbuj przypisać materiał do obiektów i wyrenderować scenę.
krisstof Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 a to gapa ze mnie fakt podgląd miałem na scanline ...:(... ok walcze z tym aluminium ,ale jakby ktoś miał gotowca to bardzo chętnie skorzystam z pomocy
krisstof Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 męczę i nie zabardzo mi to wychodzi , juz lepiej wygląda sam kolor difuse jak po prawej z domieszką niebieskiego po lewej dałem texture alu uvmap-box i mi tak to kiepsko wychodzi w dodatku jakieś brudne render w v-ray
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się