mr.funky Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 witam, chcialbym zrobic texture metalu przezartego leciutko rdza.. Chodzi o to by metal mial ladne odbicia natomiast rdza byla matowa... Gdy w diffuse wsadzam mapke z narysowana juz rdza ta zachowuje sie tak samo jak czysty metal a tak nie moze byc...Wiecie moze jak sobie z tym poradzic?
tweety Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 uch... jest jakiś materiał.. nazwa wyleciała mi z głowy. pogmeraj w materiałach: jak Ci się pokaże dużo slotów w które możesz później powstawiać inne materiały, to to jest to.
AGmakonts Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 możesz dać: 1) materiał blend 2) zrobić mape diffuse'a, reflacta, IOR'a, glossiness tak by np: tak gdzie na mapie difuse była rdza to w pozostałych slotach były mapki B&W tam gdzi rdza czarne a tam gdzie metal białe oczywiście musisz odpowiednio wszystko dobrac ale to wiele roboty więc szybciel będzie blendem
mr.funky Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 zrobie to blendem tylko powiedzcie mi bo nie jestem pewien - czarne tlo odpowiada za przezroczyste?
mr.funky Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 a i tak wogole - w blend mam miejsce na 2 materialy i maske. Jak to poustawiac zeby ze soba gralo?
mr.funky Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 juz nie musicie odpowiadac :) znalazlem wszystko w helpie
streaker Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 mr.funky -> i to jest prawidłowa postawa, żeby więcej ludzi na tym forum zaglądało do helpa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się