Jump to content

realistyczna rdza


mr.funky
 Share

Recommended Posts

witam, chcialbym zrobic texture metalu przezartego leciutko rdza.. Chodzi o to by metal mial ladne odbicia natomiast rdza byla matowa... Gdy w diffuse wsadzam mapke z narysowana juz rdza ta zachowuje sie tak samo jak czysty metal a tak nie moze byc...Wiecie moze jak sobie z tym poradzic?

Link to comment
Share on other sites

możesz dać:

1) materiał blend

2) zrobić mape diffuse'a, reflacta, IOR'a, glossiness tak by np: tak gdzie na mapie difuse była rdza to w pozostałych slotach były mapki B&W tam gdzi rdza czarne a tam gdzie metal białe oczywiście musisz odpowiednio wszystko dobrac ale to wiele roboty więc szybciel będzie blendem

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy