Napisano 12 Lipiec 200519 l witam, chcialbym zrobic texture metalu przezartego leciutko rdza.. Chodzi o to by metal mial ladne odbicia natomiast rdza byla matowa... Gdy w diffuse wsadzam mapke z narysowana juz rdza ta zachowuje sie tak samo jak czysty metal a tak nie moze byc...Wiecie moze jak sobie z tym poradzic?
Napisano 12 Lipiec 200519 l uch... jest jakiś materiał.. nazwa wyleciała mi z głowy. pogmeraj w materiałach: jak Ci się pokaże dużo slotów w które możesz później powstawiać inne materiały, to to jest to.
Napisano 12 Lipiec 200519 l możesz dać: 1) materiał blend 2) zrobić mape diffuse'a, reflacta, IOR'a, glossiness tak by np: tak gdzie na mapie difuse była rdza to w pozostałych slotach były mapki B&W tam gdzi rdza czarne a tam gdzie metal białe oczywiście musisz odpowiednio wszystko dobrac ale to wiele roboty więc szybciel będzie blendem
Napisano 12 Lipiec 200519 l Autor zrobie to blendem tylko powiedzcie mi bo nie jestem pewien - czarne tlo odpowiada za przezroczyste?
Napisano 12 Lipiec 200519 l Autor a i tak wogole - w blend mam miejsce na 2 materialy i maske. Jak to poustawiac zeby ze soba gralo?
Napisano 13 Lipiec 200519 l mr.funky -> i to jest prawidłowa postawa, żeby więcej ludzi na tym forum zaglądało do helpa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto