Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, chcialbym zrobic texture metalu przezartego leciutko rdza.. Chodzi o to by metal mial ladne odbicia natomiast rdza byla matowa... Gdy w diffuse wsadzam mapke z narysowana juz rdza ta zachowuje sie tak samo jak czysty metal a tak nie moze byc...Wiecie moze jak sobie z tym poradzic?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 994
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uch... jest jakiś materiał.. nazwa wyleciała mi z głowy. pogmeraj w materiałach: jak Ci się pokaże dużo slotów w które możesz później powstawiać inne materiały, to to jest to.

Napisano

możesz dać:

1) materiał blend

2) zrobić mape diffuse'a, reflacta, IOR'a, glossiness tak by np: tak gdzie na mapie difuse była rdza to w pozostałych slotach były mapki B&W tam gdzi rdza czarne a tam gdzie metal białe oczywiście musisz odpowiednio wszystko dobrac ale to wiele roboty więc szybciel będzie blendem

Napisano
  • Autor

zrobie to blendem tylko powiedzcie mi bo nie jestem pewien - czarne tlo odpowiada za przezroczyste?

Napisano
  • Autor

a i tak wogole - w blend mam miejsce na 2 materialy i maske. Jak to poustawiac zeby ze soba gralo?

Napisano

mr.funky -> i to jest prawidłowa postawa, żeby więcej ludzi na tym forum zaglądało do helpa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności