Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Niewiem czy dobrze umiejscowilem watek (najwyzej zmienie), mam pytanie odnosnie bipeda. Jest tak ze mam juz gotowa animacje tzw: biped robi tam pare krokow do przodu i czy jest mozliwosc zeby ten biped robil te kroki w miejscu, lecz zeby nie zmienil sie jego sposob chodzenia. I nie mowcie ze trzeba robic od nowa animacje w miejscu:|... Prosze o odp. Dzieki. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

blood_brother -> nie chodzi o przesuwanie sceny, biped musi miec wspolrzedne o,o,o do gry jest mi to potrzebne, ale dzieki. Pozdr

Napisano

Z tego co wiem jest domyślny system kroków dla bipeda. Program sam ustala jego kroki, które dowolnie mozna przesówać w tym wypadku kilka kroków w jednym miejscu.

Napisano

OBawiam się, żę musisz przeedytować to jeszcze raz....

Patent o którym mówisz spotkałem tylko w motion builderze...

Jedyne co bym mógł sugerować... (nie wiem czy zadziała, bo nie znam Bipeda)

 

przyparentuj wszystkie kontrolery do diamencika.... i w każdej klatce cofnij go do punktu wyjściowego.... czyli 0,0,0.

 

innym sposobem jest utworzenie 2 bipera.... sparentowanie diamencika do jakiegoś Dummy i:

 

1. ustawiasz Dummy tak, żeby Diament Bipeda2 pokrywał sie z diamentem bipera1.

2. ustawiasz przez Align poszczegóne częsci ciała Bipeda2 zgodnie z pozą bipeda1.

3. Powtarzasz czynność co każdą klatke kluczową.

4. na koniec rozwiązujesz połączenie Diamenta z Dummy i masz przeniesiony ruch.

 

5. Nastepnym razem myśl o takich rzeczach wcześniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności