Napisano 13 Lipiec 200519 l Niewiem czy dobrze umiejscowilem watek (najwyzej zmienie), mam pytanie odnosnie bipeda. Jest tak ze mam juz gotowa animacje tzw: biped robi tam pare krokow do przodu i czy jest mozliwosc zeby ten biped robil te kroki w miejscu, lecz zeby nie zmienil sie jego sposob chodzenia. I nie mowcie ze trzeba robic od nowa animacje w miejscu:|... Prosze o odp. Dzieki. Pozdrawiam.
Napisano 13 Lipiec 200519 l Zawsze mozesz cala scene przesuwac razem z bipedem co powinno dac efekt ruchu w miejscu:)
Napisano 23 Lipiec 200519 l Autor blood_brother -> nie chodzi o przesuwanie sceny, biped musi miec wspolrzedne o,o,o do gry jest mi to potrzebne, ale dzieki. Pozdr
Napisano 23 Lipiec 200519 l Z tego co wiem jest domyślny system kroków dla bipeda. Program sam ustala jego kroki, które dowolnie mozna przesówać w tym wypadku kilka kroków w jednym miejscu.
Napisano 24 Lipiec 200519 l OBawiam się, żę musisz przeedytować to jeszcze raz.... Patent o którym mówisz spotkałem tylko w motion builderze... Jedyne co bym mógł sugerować... (nie wiem czy zadziała, bo nie znam Bipeda) przyparentuj wszystkie kontrolery do diamencika.... i w każdej klatce cofnij go do punktu wyjściowego.... czyli 0,0,0. innym sposobem jest utworzenie 2 bipera.... sparentowanie diamencika do jakiegoś Dummy i: 1. ustawiasz Dummy tak, żeby Diament Bipeda2 pokrywał sie z diamentem bipera1. 2. ustawiasz przez Align poszczegóne częsci ciała Bipeda2 zgodnie z pozą bipeda1. 3. Powtarzasz czynność co każdą klatke kluczową. 4. na koniec rozwiązujesz połączenie Diamenta z Dummy i masz przeniesiony ruch. 5. Nastepnym razem myśl o takich rzeczach wcześniej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto