Leleń Napisano 13 Lipiec 2005 Share Napisano 13 Lipiec 2005 Niewiem czy dobrze umiejscowilem watek (najwyzej zmienie), mam pytanie odnosnie bipeda. Jest tak ze mam juz gotowa animacje tzw: biped robi tam pare krokow do przodu i czy jest mozliwosc zeby ten biped robil te kroki w miejscu, lecz zeby nie zmienil sie jego sposob chodzenia. I nie mowcie ze trzeba robic od nowa animacje w miejscu:|... Prosze o odp. Dzieki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 13 Lipiec 2005 Share Napisano 13 Lipiec 2005 Zawsze mozesz cala scene przesuwac razem z bipedem co powinno dac efekt ruchu w miejscu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2005 blood_brother -> nie chodzi o przesuwanie sceny, biped musi miec wspolrzedne o,o,o do gry jest mi to potrzebne, ale dzieki. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorjan Napisano 23 Lipiec 2005 Share Napisano 23 Lipiec 2005 Z tego co wiem jest domyślny system kroków dla bipeda. Program sam ustala jego kroki, które dowolnie mozna przesówać w tym wypadku kilka kroków w jednym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 24 Lipiec 2005 Share Napisano 24 Lipiec 2005 OBawiam się, żę musisz przeedytować to jeszcze raz.... Patent o którym mówisz spotkałem tylko w motion builderze... Jedyne co bym mógł sugerować... (nie wiem czy zadziała, bo nie znam Bipeda) przyparentuj wszystkie kontrolery do diamencika.... i w każdej klatce cofnij go do punktu wyjściowego.... czyli 0,0,0. innym sposobem jest utworzenie 2 bipera.... sparentowanie diamencika do jakiegoś Dummy i: 1. ustawiasz Dummy tak, żeby Diament Bipeda2 pokrywał sie z diamentem bipera1. 2. ustawiasz przez Align poszczegóne częsci ciała Bipeda2 zgodnie z pozą bipeda1. 3. Powtarzasz czynność co każdą klatke kluczową. 4. na koniec rozwiązujesz połączenie Diamenta z Dummy i masz przeniesiony ruch. 5. Nastepnym razem myśl o takich rzeczach wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się