Huter Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 Modeluje sobie kalendarz biurowy i mam takie pytania: Otóż musze wyciąć dziurki co chce zrobić za pomocą Boolean, ale jak rozmieścić cylindry tak żeby były rozmieszczone w idealnych odstępach od siebie, wiem, że można przytrzymać Shift i przeciągnąć, potem liczba kopii i max robi ładniutko duplikaty ... ale chodzi o to, że przeważnie pierwsza dziurka ma X odległość od lewej krawędzi kalendarza, zaś ostatnia dziurka do prawej krawędzi ma inną odległość ... czy max może wyliczyć szerokość obiektu i rozmieścić elementy z odpowiednią odległością w stosunku do siebie?
.ai Napisano 16 Lipiec 2005 Napisano 16 Lipiec 2005 Tools > array, wyszukaj "array" w helpie jak coś będzie nie jasne. Właściwie nie będzie żadnego problemu z rozmieszczeniem cylindrów natomiast z wycięciem otworów będzie gorzej. Sam zobaczysz jaką boolean zrobi kaszane. Lepiej by było te otwory wymodelować manualnie.
Huter Napisano 16 Lipiec 2005 Autor Napisano 16 Lipiec 2005 Zapoznam się gdy znajdę troch czasu ... udało mi się w miarę ręcznie ustawić ... co do boolean faktycznie robi kaszankę, ale model będzie w scenie daleko i w sumie ... model będzie mało widoczny ... mały dodatek do WIP'a :P ... dzięki za odpowiedź, jak bym miał jakieś pytania to będe pisał :)
streaker Napisano 18 Lipiec 2005 Napisano 18 Lipiec 2005 A jeszcze lepiej spacing tool, jeżeli boolenan robi kaszane z siatki to możesz to olać, zaopatrzyć się w Powerbooleana, pokopiować okręgi (ngony) i zrobić shape merge (compounds objects) po obus strona, potem extrude, weldujemy i już. (jak masz orionflame podpięte to jest taka funkcja edge bridge)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się