Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Modeluje sobie kalendarz biurowy i mam takie pytania:

 

Otóż musze wyciąć dziurki co chce zrobić za pomocą Boolean, ale jak rozmieścić cylindry tak żeby były rozmieszczone w idealnych odstępach od siebie, wiem, że można przytrzymać Shift i przeciągnąć, potem liczba kopii i max robi ładniutko duplikaty ... ale chodzi o to, że przeważnie pierwsza dziurka ma X odległość od lewej krawędzi kalendarza, zaś ostatnia dziurka do prawej krawędzi ma inną odległość ... czy max może wyliczyć szerokość obiektu i rozmieścić elementy z odpowiednią odległością w stosunku do siebie?

 

 

kkk.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tools > array, wyszukaj "array" w helpie jak coś będzie nie jasne. Właściwie nie będzie żadnego problemu z rozmieszczeniem cylindrów natomiast z wycięciem otworów będzie gorzej. Sam zobaczysz jaką boolean zrobi kaszane. Lepiej by było te otwory wymodelować manualnie.

Napisano
  • Autor

Zapoznam się gdy znajdę troch czasu ... udało mi się w miarę ręcznie ustawić ... co do boolean faktycznie robi kaszankę, ale model będzie w scenie daleko i w sumie ... model będzie mało widoczny ... mały dodatek do WIP'a :P ... dzięki za odpowiedź, jak bym miał jakieś pytania to będe pisał :)

Napisano

A jeszcze lepiej spacing tool, jeżeli boolenan robi kaszane z siatki to możesz to olać, zaopatrzyć się w Powerbooleana, pokopiować okręgi (ngony) i zrobić shape merge (compounds objects) po obus strona, potem extrude, weldujemy i już. (jak masz orionflame podpięte to jest taka funkcja edge bridge)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności