Jump to content

jak zrobic pole silowe takie jak viola z iniemamocnych umie robic????


Kisiel
 Share

Recommended Posts

Zrób w photoshopie, albo paincie nawet, mape z kólek biało czarmych na szarym tle. Potem na GEOsphere daj fioletowy materiał z opacity jaki ci odpowiada. Potem na GEOsphere w zakładce MODIFY z modifier list wybiez displace i ustaw dsad0nl.jpg strenght na 1 i w Bitmap: daj ta mape z kółek (na miejsce 'none').

 

Animacja: Co 4-5 klatek (jak chcesz) na WŁĄCZONYM AUTOKEY'U zmieniaj wartość strenght z 1.0 na -1.0 i tak w kółko.

 

Jeśli wolisz mape zrób z plam - bedzie chyba nawet lepszy efeky

 

JESZCZE COS WAZNEGO: koniecznie ustaw duza liczbe segmentow na geosphere (30-40)

Link to comment
Share on other sites

hm, byłoby miło jakbyś chociaż zamiescił screena z tym polem. nie musi być jakiś hi-res, ale jakiś poglądowy obrazek by sie przydał, bo tak sie akurat składa, ze nie wszyscy widzieli ten film :/

Link to comment
Share on other sites

Po pierwsze należy sobie załatwić rodziców super bohaterów. Jest z tym mały problem, ale jak będziesz miał problem zawsze możesz założyc temat jak cofnać się w czasie.

 

Gdy już mamy pierwszy warunek spełnoiny, należy sie skupić i... próbować. Wioli też na początku w filmie nie wychodziło. Najważniejszy jest relax. Nie próbuj od razu uzyskać pola w sytuacji awaryjnej, bo nie wyjdzie. Siądź w spokoju i ćwicz.

 

Trzymam kciuki! Co z nim zrobisz jak już bedziesz umiał je wytworzyć?

Link to comment
Share on other sites

Pomysł mastera mi się podoba ;)

 

Mój patent byłby taki (efekt bardzo podobny)

 

Bierzesz materiał Blend (mixujesz 2 materiały po 3)

1 materiał. ustawiasz reytrace jak lód, nadajesz materialID wrzucasz w videopoście fioletowy glow po krawędziach.

2 materiał. bierzesz standart, kolor fioletowy na opacity mapa cellular (najlepiej zanimuj fazy i zapętl) nadajesz Material ID i w videopoście większy glow na całość.

3 materiał. fallof .... ustawiasz żeby reagowało na cień.

 

Tym materiałem kryjesz sferkę.... tworzysz dodatkowe światło...

 

efekt jest taki, że normalnie masz sferę niekształcającą środowisko z łuną.... w miejsce zderzeń ustawiasz światło i zapalasz je.... w tych miejscach materiał zmienia się na cellular i świeci jaśniej.... jak bedę miał chwilke to zrobie test, bo na razie to czystoteoretyczne rozważanie ;)

 

[EDIT] Na koniec teoria w praktyce.... 25 min... nie piepszyłem sie zbytnio z kolorami i ostawieniem świateł.... glow materiału 2 też za mocny trochę.... nie widać struktury materiału... ale juz nei mam czasu ;)

 

Gdyby światło w momencie uderzenia dac mocniejsze... to rozświetliłaby się cała sfera...

 

http://www.asblaze.com/forum3d/iniemamocni.avi

 

Taka jest metoda... i działa... ;) ustawienia musisz dobrac sam ;)

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy