Chris Napisano 15 Czerwiec 2003 Napisano 15 Czerwiec 2003 Na początku chciałem powiedzieć, że stawiam dopiero pierwsze kroki w maxie... próbowałem wcześniej ale rzuciłem to, bo wydawało mi sie za trudne. Ostatnio wypociłem samolot. Taki biedacki, bo narazie nic więcej nie umiem... Proszę o komętarze, jakieś porady, i o to abyście mnie nie wyśmiali (co przy takiej pracy jest całkiem możliwe) Dzięki z góry :D
XTRON Napisano 15 Czerwiec 2003 Napisano 15 Czerwiec 2003 Jak na poczatek to niezle czytaj tutoriale i ucz sie dalej to moze za jakis czas bedzie ten samolot jak prawdziwy wygladal.:D
Pablo Napisano 15 Czerwiec 2003 Napisano 15 Czerwiec 2003 witamy kolejnego grafika ktory szuka pomocy na forum...i dobrze:] co do samolociku...wymodelowany jest dobrze...tylko to ujecie kamery jakies takie dziwne...jakiego masz FOVa?? Oraz popracuj nad oswietleniem i bedzie dobrze...a mowisz ze jestes beginnerm...a nawet go dobrze otexturowales...nie chodzi mi o jakosc texturek tylko o mapowanie :] pozdr
Chris Napisano 15 Czerwiec 2003 Autor Napisano 15 Czerwiec 2003 Pablo pytałeś jakiego mam FOVa... Może to głupio zabrzmi... ale.. co to FOV? :D[rotfl2]
Pablo Napisano 15 Czerwiec 2003 Napisano 15 Czerwiec 2003 hmm dokladnie nie wiem jaki jest profesjonalne wytlumaczenie tego...ale hmm..to taki jakby kat jaki widzi kamera...zaznacz sobie kamere i przejdz do zakladki modyfikacji i tam na dole bedziesz mial FOV zobacz ile masz... pozdr
Chris Napisano 15 Czerwiec 2003 Autor Napisano 15 Czerwiec 2003 Zmieniłem troche kamerke i oświetlenie... A FOV to 45,0 deg. (tak pisze)
Gość Połki Napisano 15 Czerwiec 2003 Napisano 15 Czerwiec 2003 Ten samolot ma eliptyczny przekrój, czy mi się wydaje?
ChaoS Napisano 15 Czerwiec 2003 Napisano 15 Czerwiec 2003 No no no calkiem niezla praca jak na poczatek masz sei czym chwalic popracuj jeszcze troszke a bedzie ok Co tu durzo mowic Baw sie dalej i chwal sei wynikami ... czekamy :)
Bar_hunter Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 jedno ale... chodzi o gwiazdke amerykanska - powinna byc razem z tymi prostokacikami po bokach ulozona rownolegle do krawedzi skrzydla.
Chris Napisano 16 Czerwiec 2003 Autor Napisano 16 Czerwiec 2003 Połki co to znaczy \"eliptyczny przekrój\"? ChaoS Thanx Staleigner te znaki są w odpowiedniej pozycji, możesz sprawdzić wpisując na www.google.pl w wyszukiwarce grafiki \"BELL X2\" :D (THANX WSZYSTKIM ŻE TU WOGÓLE ZAGLĄDAJĄ ;))
Bar_hunter Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 sorry - poraz kolejny moje zrodla informacji okazaly sie \"fake\"
yahuto Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 ale ten kadlub wyglada jakos dziwnie nie pasuje do reszty nie wiem czy to utawienie kamery ale jest on jakis plaski, ale jak na pierwsze renderki to wzorowo.
Chris Napisano 16 Czerwiec 2003 Autor Napisano 16 Czerwiec 2003 Staleigner-nic nie szkodzi.. wybaczam [lol][lol][lol][rotfl][rotfl][lol][lol][lol] Tomek-dzieki... Fajny ten wyraz \"szerokokątność\"[rotfl] Yahuto może faktycznie... nie wiem.. nie mam daru do ustawienia kamery :D... Jak będe na moim 2 kompie to zapodam rzuty z boku i z góry (bez perspektywy)
skovron Napisano 16 Czerwiec 2003 Napisano 16 Czerwiec 2003 dorzuce sie do rozwazan na temat fova :) to zdaje sie skrot od Field Of View czyli mniej wiecej pole (kat) widzenia. im wiekszy tym wiecej \"widzi\" kamera, przy bardzo duzym uzyskujemy efekt tzw. rybiego oka (obiektyw szerokokatny) :) co do pracy to jak na pierwsze zmagania 3 maxem to jest ok :) sprobuj tylko dostosowac oswietlenie modelu do jasnosci tla ktore uzyles :)
Chris Napisano 18 Czerwiec 2003 Autor Napisano 18 Czerwiec 2003 Dzięki skovron. Teraz to chyba na temat FOVa wiem wszystko [lol][lol][lol]
Chris Napisano 18 Czerwiec 2003 Autor Napisano 18 Czerwiec 2003 A to obiecane rzuty... 1. Z góry (trochę ta gwiazda rozciągnięta)
Rekomendowane odpowiedzi