JJ Posted July 29, 2005 Share Posted July 29, 2005 Witam Mam taki problem: W załączniku jest obrazek, male preview ale widac o co chodzi. W calym pokoju jest jednakowy materiał ciemnego drewna, a rozświetlone biurko sprawia wrażenie jakby było zrobione z czego innego... jest zbyt rozświetlone na jakiś taki sraczkowaty kolor. Chciałbym żeby ten materiał oświetlony bezpośrednim światłem nie zabarwiał się w taki sposób na żółto, a był tylko jaśniejszy/bardzoej rozbielony. Spotkaliście się z takim problemem? Gdzie szukać rozwiązania? w materiale? w ustawieniach światła, vraya? Próbowałem zmieniać teksture w photoshopie, zabierać jej żółty kolor. Scena jest oświetlona vrayowymi plane'ami, i direct lightem. Wszystkie materiały są vrayowe, a swiatła maja vrayshadow. First b: irradiance map, secondary: lightcache. collor mapping ustawiony na HSV exponental Dzieki Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby_digital Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 na exponential powinno byc chyba troche lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 użyj światła ujemnego na tym biurku i powinno być ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 eee przeciez to wyglada normalnie :] sproboj dac jasniejszego directa a na biorko dac material z ta sama tekstura ale odrobinke przyciemniona i z odrobinke wiekszym nasyceniem moze ci sie bardziej spodoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 albo zmniejsz generate GI w vray properties Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now