JJ Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 Witam Mam taki problem: W załączniku jest obrazek, male preview ale widac o co chodzi. W calym pokoju jest jednakowy materiał ciemnego drewna, a rozświetlone biurko sprawia wrażenie jakby było zrobione z czego innego... jest zbyt rozświetlone na jakiś taki sraczkowaty kolor. Chciałbym żeby ten materiał oświetlony bezpośrednim światłem nie zabarwiał się w taki sposób na żółto, a był tylko jaśniejszy/bardzoej rozbielony. Spotkaliście się z takim problemem? Gdzie szukać rozwiązania? w materiale? w ustawieniach światła, vraya? Próbowałem zmieniać teksture w photoshopie, zabierać jej żółty kolor. Scena jest oświetlona vrayowymi plane'ami, i direct lightem. Wszystkie materiały są vrayowe, a swiatła maja vrayshadow. First b: irradiance map, secondary: lightcache. collor mapping ustawiony na HSV exponental Dzieki Hej
Bobby_digital Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 na exponential powinno byc chyba troche lepiej.
xeav Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 użyj światła ujemnego na tym biurku i powinno być ok
polka dot Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 eee przeciez to wyglada normalnie :] sproboj dac jasniejszego directa a na biorko dac material z ta sama tekstura ale odrobinke przyciemniona i z odrobinke wiekszym nasyceniem moze ci sie bardziej spodoba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się