Jump to content

Tekst wzdłuż łuku


kini
 Share

Recommended Posts

hmmm możesz zrobić takie coś w corelu i potem jako bitmape zapisac, wczytac do rhino na background i potem tam podziałać krzywymi, albo łuk pocięty na równe odcinki i snapem pojedynczo ale nie wiem czy jest sens tak sie w tym męczyć.

 

xeav - mowa o rhino :P

 

textu spod rhino bendem nie potraktujesz bo to chyba polysurface :P a raczej napewno.

 

Albo ręcznie - w opcjach textu pod rhino zaznacz żeby zrobiło ci curvy ;) i potem jak masz bitmapke to sobie obracaj ;) jak użyjesz tego samego fonta i rozmiaru co w corelu to będzie pasowało.

 

pozdrawiam - witamy na forum.

Link to comment
Share on other sites

dopuki tekst jest krzywymi to mozna bez problemu "transform->flow along curve" jesli masz juz krzywa do ktorej ma sie dopasowac tekst to sprawdzasz jego dlugość "analize->length" tworzysz na tekscie takiej samej dlugosci odcinek rebuildujesz do tej samej ilosci punktow co ma ta druga krzywa (choc nie zawsze czasami moze sie i tak zle dopasowac no ale lepiej punktow wiecej niz mniej) biezesz flowa tekst wczesniej grupujesz albo zaznaczasz caly i dopiero dajesz komende flow potem orginalna krzywa a na koncu ta do ktorej ma sie dopasowac i to by byl end :)

 

oj hindus hindus tekst to nie oznacza odrazu ze to polysurf a nawet nie surf czyli mozna wszystko w RH4 bedzie mozna (a nawet juz mozna) dzialac na polysurfach i dziala to switnie

 

witamy na forum wreszcie kogos z zielonej dziury ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy