Gość anmaka Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 potrzebuje wymodelowac krzeslo z gietego drewna ... i nie potrafie sobie z tym poradzic... jak najlepiej to zrobic .. o to zdjecie tego krzesla wymiary z gory dziekuje za pomoc :)
Shogun 3D Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 Spline/convert to editable spline/convert to editable poly/extrude/zaznaczasz ścianki boczne/extrude x ilość potrzebna do odwzorowania wgłębień i wypukłosci powierzchni krzesła/tekstura/bend tam, gdzie trzeba, potem juz tylko wykończenie, nózki i gotowe. W czym problem?
Hindus Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 rhino -> modelujesz płaszczyzne na widoku z boku, przeskok na front view - krzywa w kształcie konturu, przeskok na top - krzywa w kształcie siedzenia, extrude( no cap ) split i potem extrude dla grubości :] jak znam życie to pewnie takie krzesło gdzieś leży na necie :]
El Wieczor Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 Albo robisz z plane`a i dajesz MeshSmooth. Potem zaznaczasz poligony i extrude i jeszcze tylko w MeshSmooth ustawic krawędzie wygładzania. Albo bez extrude też jakiś tam modyfikator jest do nadawania grubości.
Rekomendowane odpowiedzi