wesoledi Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 Witam serdecznie. Myslalem nad tym czy by sie nie wlaczyc do bitwy, az w koncu sie zdecydowalem. Moj wybor padl na maszyny bojowe a ubzduralem sobie cos bazujacego na helikopterze. Sceny nie wymyslilem ale najprawdopodobniej bedzie to jakis atak/nalot/walka. Jak na razie te smigielka, mozliwe ze cos sie zmieni lub cale pojda do poprawy :) To pudelko tylko takie pogladowe :) //Aktualny postep prac:
KLICEK Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 witam :) smigielka sa spoko 3d sie i powodzenia w bitwie :)
Hindus Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 w mgs takie są podobne :] powodzenia :] ps klicek ci to pisanie 3d to juz w krew weszło nie odróżniasz 3d od 3m ;)
Scibor Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 Look at this http://www.nearlygood.com/video/remoteufo.html
dariusz Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 o bedzie cosik w rodzaju manty(?) z ut2k4?? znowu utek:)
wesoledi Napisano 6 Sierpień 2005 Autor Napisano 6 Sierpień 2005 maly update... nie wiem jak Wam ale mnie sie to jakos tako nie podoba, bede musial chyba to jakos przemyslec jeszcze. // klicek, dzieki :) dareg, na razie chce utrzymac to w takiej formie, czy bedzie manta to nie wiem, choc mozliwe ze bedzie jako poduszkowiec naziemny :)
dariusz Napisano 6 Sierpień 2005 Napisano 6 Sierpień 2005 pokombinuj z mocowaniem smigiel do kadlubu. moze cos w rodzaju manty ale ze smiglami u gory.... btw. widzialem kiedys takie cos z jednym kolesiem jako mini helikopter
wesoledi Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 dareg, na stronie ut2k4 niewiele z tej manty widac, a juz mocowania chyba w ogole :) niemniej, troche sie pobawilem z tym i wyszlo mi to co wyszlo, mniej wiecej tak sobie wyobrazam kadlub, chociaz nie wiem czy nie pojdzie do kosza (wszystko chyba powinno :P)
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 moze być,a ja bym zrobił z tego poduszkowiec, a to co zrobiłeś to mogłabybyć podstawa. pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że już gdzieś widziałem podobne rozwiązanie... Na przykład tu...
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 o lol... to wygląda super, ale wesoledi chyba tego nie powtóży w swoim wydaniu, może wzoruje się na tym... ale pozwolę sobie przypomnieć regulamin bitwy - model, praca nigdy wcześniej nie moglą być użyta przez użytkownika... wesoledi chyba niezrobi czegos takiego
dariusz Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 meczylem sie troche:) ale mi sie cos tam udalo. tu sa skriny (na fullscreenie mi krzaczyl wiec pochodza z okienka:))
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 wesoledi -> a moze słyszałeś lub grałeś kiedyś w grę Recoil ( lol!!!jaka to była gra! ) tam był taki fajny poduszkowiec, może znajdę zdjęcia, pozdrawiam
wesoledi Napisano 7 Sierpień 2005 Autor Napisano 7 Sierpień 2005 hkropinski - masz, podobnie jak dareg, na mysli cos w stylu Manty z UT? model jest moj od 0 robiony zwykle po polnocy :P dareg - dzieki, wydaje mi sie ze to nie ma prawa sie utrzymac ale pokombinuje :) shogunn - tez to kiedys widzialem, ale nie pamietam gdzie :) mozliwe ze cos co mi tam w glowie zostalo probuje cos podobnego zrobic :) niemniej robie to po swojemu, i pewnie nigdy mi tak ladnie nie wyjdzie.
hkropinski Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 noo ja nie mam żadnych podstaw by twierdzić że nie jest twój. a tak - mam na myśli coś w stylu manty
Shogun 3D Napisano 7 Sierpień 2005 Napisano 7 Sierpień 2005 Ja to zciągnąłem kiedyś bodajże z galerii 3D Total. Nie pamiętam juz dokładnie, ale raczej 3d Total. Zrobione w Blenderze przez Jeana Sebastiena Gullevette'a.
wesoledi Napisano 8 Sierpień 2005 Autor Napisano 8 Sierpień 2005 bede chyba szedl w strone tego pterka ktory pokazal shogun, niemniej nie bede robil czegos takiego samego :P ale koncept mi sie spodobal, w przeciwienstwie do lekkiej manty, ale kto wie, jak nie wyjdzie (juz nie wychodzi :P) to moze wezme koncept manty pod uwage.
wesoledi Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 dodalem kilka szczegolikow niewielkich oraz miniguna na przodzie. nie wiem co by tu jeszcze dolozyc, chyba jest juz wszystko, mozliwe ze jeszcze doloze z 1 rzecz i pojde dalej. no ale wlasnie, co z tym dalej... zlozylem to w calosc obie czesci i wydaje mi sie ze jest "za gruby", jak sadzicie? zwazajac na mase tych "skrzydel" to moze i dobrze, ale jakos do zwinnosci to by mu brakowalo. jak sadzicie?
hkropinski Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 bardzo fajnie, ale zmieniłbym trochę tekstury, i ten dziób statku trochę za bardzo kwadratowy
wesoledi Napisano 10 Sierpień 2005 Autor Napisano 10 Sierpień 2005 tekstury te ktore sa to tylko p oto zebym wiedzial ze mapowanie jest dobre, bo pozniej bawic sie z kazdym elementem jak beda ich setki to mi sie nie usmiecha :) dziekuje za dobra opinie, dziob poprawie
hkropinski Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 tak, a ja teraz mam kłopot właśnie z mapowaniem, mogłem zrobić tak jak ty i odpoczątku teksturować...
wesoledi Napisano 11 Sierpień 2005 Autor Napisano 11 Sierpień 2005 chyba ostatnia poprawa przodu... (najwyzej pozniej na zakonczenie co nieco poprawie albo z nudow :P)
dariusz Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 ta maszynka jest jedno/dwu osobowa?? jakie masz plany co do tylu, bo taki pusty to on chyba nie zostanie...
wesoledi Napisano 11 Sierpień 2005 Autor Napisano 11 Sierpień 2005 mam zamiar zrobic cos na wzor tego co bylo w obrazku shoguna, z ta roznica ze zamiast 6 platow beda 4 na wzor litery X (cos jak w migach 25), wiecej mysle ze nie ma sensu dawac. a pilot bedzie jeden :)
wesoledi Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 widze, ze wielkie poruszenie, to dam kolejny update :) (nadal mi tu czegos brakuje... moze klimatu?)
dariusz Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 moim zdaniem ogolna sylwetka jest za malo wyrafinowana:) moze tego Ci brakuje?:) teraz trudno bedzie to zmienic:( kombinuj dalej moze cos sie w trakcie zmieni ps. moze takie same turbiny na tylnym ogonie ale ciut wyzej;) edit: juz dobrze? :D
xeav Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 moze tego Ci barkuje?:) hmmmm.... :confused:
wesoledi Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 co masz na mysli mowiac malo wyrafinowana? tyl jeszcze nie wiem jak zrobie, chcialbym wlasnie troche odejsc od tradycyjnego widoku, takze tyl moge jeszcze zmienic. i ew srodek gdyz on wydaje mi sie byc malo ciekawy. mysle tez jeszcze nad kolejnym wychudzeniem tego ale nie wiem czy jest sens :)
dariusz Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 zle sie wyrazilem. przewidywalna, prosta, malo dizajnerska...:)
wesoledi Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 jestem otwarty na propozycje i sugestie
dariusz Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 gdzies to wygrzebalem, moze Ci sie przyda. pozdro http://imageserver.gaming-networks.net/picturepool/news/2004-11-13/6dec098082fc17295d0dfae8f3a578a9.jpg
wesoledi Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 dareg, z tego obrazka wykorzystalem poniekad pomysl na tylek, za co dziekuje :] no to po pewnej pracy, w zaciszu domu o 3 nad ranem pokazuje to co mi wyszlo. ost jakis czas updateow nie robilem ale chyba i tak malo kogo to interesuje :P niemniej, co do planow, mysle zeby moze wrzucic jeszcze smigielka w te skrzydlo wielkie na ogonie, ale do konca nie jestem przekonany, jak sadzicie? ps. w pierwszym poscie dalem z poswiata nad ta tylko turbina :) pozdrawiam serdecznie
dariusz Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 noo, podoba mi sie!:) ale, statecznik na ogonie ma zly profil, pozatym jest GiT
wesoledi Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 dareg, dzieki za dobre slowo, chyba jedyny odwiedzasz ten topik :D troszke go poprawilem chyba :P (zeby zaraz potem rozwalic, ale to szczegol :)) dodalem tez stery poziomu na tym wielkim placie. ponadto troszke zaczelem sie bawic teksturkami i ustawieniem kamery, mysle jaka by tu scenke zapodac, kombinowalem az wyszlo mi mniej wiecej takie cos jak widac nizej (to tylko taki "szkic"), nie wiem czy ujecie bedzie takie wspaniale, jeszcze nad tym pomysle. niemniej jak zwykle czekam na sugestie i krytyke. ps. swiatlo mi troche sie walnelo bo nie poustawialem na takie odchylenie maszyny, ale to sie zrobi pozniej
Hindus Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 naprawde fajne szkoda tylko że texturka sie powtarza - tzn mógłbyś troszke urozmaicić - przypomina mi te latające gówienka z mgs2 ;)
hkropinski Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 mnie także się podoba, nie przyczepię się do niczego, może tylko do tego dymu ze świecidełek, ale to poprawisz.
wesoledi Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 hindus, dzieki Ci :) teksturka sie powtarza gdyz jak widac zwalilem mapowanie, zbyt geste zrobilem pod poprzednia testowa teksturke, troszke to gnieniegdzie poprawilem, mam nadzieje ze juz kapke lepiej. a co do samej jej, to sam ja zrobilem bo nic ciekawego znalezc nie moglem, jeszcze sie pobawie. hkropinski, rowniez Tobie b. dziekuje za dobre slowa :) te sweicidelka to rakiety (widac ich to nie widac bo sa za waskie na to, moze przy innym widoku, cos pokombinuje). dymek mam nadzieje ze juz lepszy. tylko nie wiem jak zrobic jakis ciekawy efekt z "ogniem" z rakiety, glow wyglada jak wyglada, moze wezme uzyc "fire effect"? ustawilem tez dodatkowe swiatelko zeby lepiej widziec. (jak fajnie ze ktos tu jeszcze zaglada :D)
KoMic Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 bedziesz musial jesczze zblurowac lopaty wirnika,,, w lotnictwie jest zasada. Aby osiagnac max sprawnosc wirnika to koncowka lopatki musi sie poruszac z predkoscia 0,8a, dzie 'a'to predkosc dzwieku w funkcji wysokosci, czym wyzej tym nizsza granica. streszczajac to chodzi o to ze koncowka ma sie poruszac z predkoscia przydzwiekola czyli okolo 1 macha, zasada ta jest znana jesczze z czasow 2 wojny swiatowej albo i wczesniej: ], dlatego blurek byl by wskazany: ], co do textorki to pomyslal bym nad zrobieniem jej w ps dla konkretnych obiektow, cu, and nice work: ]
wesoledi Napisano 21 Sierpień 2005 Autor Napisano 21 Sierpień 2005 Komic, dziekuje za uwage, tak tez bede robil z tymi teksturkami, Leru tez mi o tym wspomnial. Zajme sie tez oswietleniem dla lepszego przedstawienia tych szczegolikow :) Blur oczywiscie bedzie, lecz w finalnym renderze, teraz czekac az sie to wszystko przetrawi mi sie chyba nie oplaca, aczkolwiek moze sobie to potestuje. no i dziekuje bardzo za informacje dotyczaca predkosci wirnikow, przyda sie. dziekuje za porady i mile slowa :) pozdrawiam.
wesoledi Napisano 21 Sierpień 2005 Autor Napisano 21 Sierpień 2005 ok, troszke zroznicowem teksturke, oto efekt. jeszcze pozniej bede sie bawic w brudy w zakamarkach i dla niektorych obiektow inne materialy.
dariusz Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 jest zdecydowanie lepiej! wydaje sie mokry. te czarne plamy to smugi czy kamuflaz? pozdro, kiedy ja zaczne texturowac?:(
wesoledi Napisano 21 Sierpień 2005 Autor Napisano 21 Sierpień 2005 mokry.. hm... tez mi tak jakos podchodzil pod mokry p otym jak go wstawilem, bede sie musial pobawisz ejszcze ustawieniami glosiines i specular, niemniej dzieki za mily komentarz :) ciesze sie ze sie podoba. a co do tego co to jest.. hm... taki metal jakis :P lekko zurzyty, lecz rownie dobrze moze sluzyc za kamulflaz :P (mam nadzieje, ze juz wkrotce zaczniesz, bo modelik masz sweitny)
wesoledi Napisano 25 Sierpień 2005 Autor Napisano 25 Sierpień 2005 hmm, widze, ze moj watek zostal zakopany i pograzony w zapomnieniu :) ok, kolejny (maly) update. daje tez concept scenki wyjsciowej, na poczatku chcialem utrzymac to mniej wiecej w takim klimacie ale zaczynam watpic w sens tego rozwiaznia. jak sadzicie?
jp Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 Witam. Koncept scenki jest dla mnie niezrozumiały. Na szkicu nie ma twojego heli(ładny projekt)... A może widok z ziemi na startującą/lądującą maszynę? Trudne do uchwycenia ale dramatyczne ( w tumanach kurzu). Polecam ci oglądnięcie telewizyjnej wersji "Diuny". Tam ładnie pokazano ten moment z ornitopterami. pzdr
wesoledi Napisano 25 Sierpień 2005 Autor Napisano 25 Sierpień 2005 jp, chcialem to jeszcze sobie pomieszczac z mniej wiecej takim ustawieniem maszyny: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=22231 ale Twoj pomysl ze startujacymi pterkami jest lepszy, tak mi sie przynajmniej wydaje. dzieki za uwagi :) pozdro
KoMic Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 hehe przyznam ze jestem pod wrazeniem, teraz nie ma co sie czepiac, bardzo dobrze to wyglada: ], hehe tylko pozazdroscic: ] rezultatu pracy bo naprawde jst wysmienity, pozdro: ]
Pinki Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 tak jak wyzej.. model naprawde swietny.. troche brudu i rdzy - to lubie :D ciekawe jakie bedzie otoczenie ;]
wesoledi Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 Dziekuje za pozytywne opinie, to motywuje. Juz wkrotce zabiore sie za ustawienie tego w jakiejs scenerii, chcialem mniej wiecej tak jak podalem wyzej ale nie wiem czy to mialoby jakis wiekszy sens :) Mam za to zamiar sprobowac troche innej scenki. Zabiore sie za nia jutro... ew dzis jak cos mnie napadnie, poki co zrobilem sobie przerwe w ktorej to zrobilem takie cos: http://www.coobek.sky4net.org/wesoledi/finito_b_1.0.rar Pozdrawiam
wesoledi Napisano 1 Wrzesień 2005 Autor Napisano 1 Wrzesień 2005 pomyslu nie mam zadnego na scenke... tzn jeden mam, cos ala scenka z terminatora, ale nie wiem czy sie wyrobie :/ takze jakby co wezme sie wpierw za scenke zastepcza :D jakby ktos mial propozycje/uwagi czy cokolwiek... mi sie pomysly chyba skonczyly :/
Rekomendowane odpowiedzi