Skocz do zawartości

Kryształy Lorien-scenariusz i zasady


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 148
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wrzuciłem kawałek scenariusza :Questy i wydarzenia w karczmie:

 

www.felav.republika.pl\\questy.htm

 

Do końca tygodnia postaram sie także sklecić wszystkie potrzebna dialogi, tutaj też proszę wszystkich zainteresowanych scenarzystów o kontakt.

 

Jeżeli uważacie, że coś jest bezsensowne, a coś innego można by dodać również piszcie...

Napisano

:P wstyd mi ale XP kojarzy mi się z Windowsem XP no i w najlepszym wypadku Athlonem XP hehehe ilę znaczeń ma te XP

Jeżeli chodzi o to to trzeba się poradzić ktogoś kto lepiej się zna na Warhammerze (APEL DO WAS !!) ewentualnie poszukać samemu ale trochę grzebania jest :(

Napisano

Pytanie do Sylwiusza: Jak mam rozisywać dialogi, żeby potem było Ci je łatwo dodawać i żeby były przejrzyste?

 

RadX co z tymi questami?

 

Pablo, Sylwiusz, czy ktokolwiek wie jaką część karczmy już mamy (jakie postaci, objekty itd...) nie chce poprostu dawać następnych zamówień dopuki wszyscy nie skonczą starych...

Napisano

Scenariusz calkiem fajny, choc mysle, że główny scenariusz pozostanie ten który napisałem razem z Willowem. Napewno jednak wykorzystamy część z tych questów...

 

Dialogi już sa w fazie tworzenia :)

Napisano
Originally posted by felav

Pytanie do Sylwiusza: Jak mam rozisywać dialogi, żeby potem było Ci je łatwo dodawać i żeby były przejrzyste?

 

RadX co z tymi questami?

 

Pablo, Sylwiusz, czy ktokolwiek wie jaką część karczmy już mamy (jakie postaci, objekty itd...) nie chce poprostu dawać następnych zamówień dopuki wszyscy nie skonczą starych...

[dresik]

 

Tak jak juz mowiles na GoDzie dialogi opracuj w drzewka. I mam pytanie: ile maxymalnie przewidujesz zdan i jak dlugich?

Napisano

W karczmie, biorąc pod uwagę, ich wagę i poziom intelektualny NPCów to nie będą za długie, ale potem kto wie.. Chociaż i tak nie chciał bym tworzyć jakiś tam ogromnych monologów. Myslę, że średnio będą to 2-3 zdania, a jezeli bedzie dluzsza wypowiedz to sie da \'dalej\' i po sprawie...

 

A co do texturki karczmy to moge sie tym z przyjemnoscia zajac tymbardziej, ze ostatnio nabralem sporo doswiadczenia w tworzeniu drewnianych texturek... Wyslij mi model na maila a ja go rozloze i pomaluje

 

Napisano

No witam Panowie :)

 

tak od dłuższego czasu przyglądam się zarówno powstawaniu gry z punktu widzenia technicznego jak i z punktu widzenia scenariusza i jak wczaśniej nic nie mówiłem to teraz się odezwę :)

 

Pierwsza rzecz jaka mi się nasuwa po przeczytaniu ram scenariusza (bo chyba nie traktujecie tego jako scenariusza) to bliskie podobieństwo do Icewind Dale i Baldurs Gate - to nie jest grzech ale jest mocno odczuwalne i powiem szczerze, że mi nawet taka koncepcja odpowiada...

 

Druga rzecz to mocne spłycenie moralności (tak to ujmę bo nie mogę znaleźć lepszego słowa) występującej w Warhammerze i niezbyt dokładne oddanie samej idei świata Warhammer. Ta uwaga jest o tyle istotna, że za takie błędy możecie zostać zlinczowani przez starych fanów WFRpg. Świat Warhammera to iście mroczna wizja świata skazanego na pochłonięcie przez Chaos, który jest istotnym elementem samego Realmu. U was ten Chaos jest gdzieś w tle i połączony ze złem - To nie AD&D gdzie istnieje charakter chaotyczny-zły !!!.

Bohater ma krew demona? Jakiego boga chaosu? Khorna? Slaneesha? Nurgla?Tzeenesha? - każdy z nich ma swój własny pierwiastek chaosu.... jak się objawia u bohatera? Gdzie jest wybór moralny pomiedzy dobrem lub neutralnością leśnych elfów a chaosem?

Walka rycerzy w lśniących zbrojach? Każdy fan Warhammera będzie chciał wiedzieć czy walczyła Bretonia czy Imperium.... czy może Wysokie Elfy...

A dobiło mnie wyrzucenie bohatera przez Wardancerów z wioski.... Po pierwsze z tego co pamietam Wardancerzy są outsiderami tak samo jak Waywatchersi, a po drugie jest nieprawdopodobne aby wypuscili kogoś z krwią demona nawet jeśli byłby to elf.

 

Trzecia rzecz to liniowość scenariusza, której nawet wybór kolejności szukania Kryształów niewiele zmienia.

 

Ogólnie moge powiedzieć, że najlepsza wersja to wersja Willowa....tylko, że jakoś mało rozbudowana i wygląda na szkielet 50 godzinnej rozgrywki.

 

Musicie też pamietać, że tak naprawdę dobro w Warhammerze jest tak rzadkie jak uczciwość polityków Samoobrony a zło nie pomaga wcale Chaosowi gdyż jest wynikiem nie odrażającego wpływu Chaosu a jedynie oddaniem mrocznych cech istot takich jak chciwość, żądza władzy za wszelką cenę, zazdrość itp....

Uważać też musicie z elementami typu Pustkowia Chaosu i pisanie, że będzie tam rzeźnia - owszem ale tylko przez pierwsze 15 sekund i tyle widzieliśmy bohatera - pozwólcie, że w tej kwestii odeślę was do Realm of Chaos - Dodatek Hogshead Publishing z 1992 roku dla Warhammer Roleplay.....

 

Reasumując - poczytajcie trochę o koncepcji świata, popytajcie znajomych, którzy grają, przypatrzcie się sesjom konwentowym, pogadajcie z kimś z Fandomu - bo grę robicie nie dla siebie (bo będziecie już nią rzygać jak skończycie) a dla rzeszy graczy, których skusi słowo Warhammer - a są oni wymagający.

Macie ciekawy scenariusz, który wymaga godzin dopracowania i tak naprawdę powinny się tym zająć 2-3 osoby i robić tylko to - a macie Willowa, który widać wie o co chodzi....

Mądrze myślicie nad systemem walki i akcji gdyż Warhammer i ogólnie RPG to przedewszystkim świat i klimat a nie mechanika....

 

narazie kończę i zapraszam do dyskusji bo widzę, że w końcu ktoś w Polsce jest na tyle Twardy, że pokazuje iż potrafi i chce coś zrobić - i za to chylę czoła

 

A jeśli chodzi o mnie to aby nie było, że nie mam podstaw się czepiać:

- w Warhammera gram od 14 lat z czego 9 go prowadzę jako GM

- w Battla 2ed gram od 6 lat

- jestem współorganizatorem konwentów RPG

- uczestniczyłem w organizacji Pucharu Kalessina na najlepszy scenariusz RPG

- stworzyłem 3 systemy autorskie

 

 

pozdrawiam [piwo]

 

PS. chętnie służę pomocą i konsultacją przy scenariuszu oraz zasadach ogólnych

Napisano

A więc juz odpowiadam na wszelkie \'zarzuty\' odnosnie scenariusza

 

1. Czy jest podobny do Baldurowego, może minimalnie tym, że boh bedzie pół, a raczej ćwierć demonem. Ale to podobienstwo zupelnie nie zamierzone, tak, wyszlo... A dalej jak rozwiniemy ten scenariusz zobaczysz ze wcale taki podobny do BG nie jest

 

2. Jak już wiele osób pisało, gra będzie raczej nawiązywać do warhammera, niż być super wiernie z nim związana.

 

3. Scenariusz napisany przeze mnie i Willowa (ten \'oficjalny\') zostanie juz - taką podjeliśmy decyzje z Willowem - i oczywiście będzie rozbudowywany

 

4. Teraz co do zła, w rzadnym wypadku nie połączyliśmy zła z chaosem w jedno. Ten epizod z walką będzie na samym końcu, a rycerze nie będą ani Imperium, ani Bretonia. Walka będzie się działa w zupełnie innym wymiarze, a strony będą nieznane w świecie Warhammera. Zło i dobro będą \'innowymiarowe\' niezwiązane z \'miejscowym\' chaosem i dobrem.

 

W grze tak jak pisałeś walka z chaosem będzie czymś pobocznym, aczkolwiek widocznym, gracz, na każdym kroku będzie się spotykal, z jego przejawami, ale fabuła bedzie sie opierała na czymś innym, na nowym nie znanym zagrozeniu...

 

5. Chaotycznie zły? nie. Cała ta fabuła opierać się będzie na tym, że w świecie Warha nie ma ani istot krystalicznie dobrych jak i złych

 

6. Sprawa wardancerów - byli oni tylko w jednej beta wersji scenariusza wiec nie widze problemu. Bohater bedzie tułaczem-najemnikiem, cały czas nieufny ludziom. Bedzie jak jusz pisałem ćwierc demonem: ojciec półelf, pół demon, matka człowiek, albo odwrotnie (matka elfka, półczłowiek, półdemon). Będzie się czuł nieswojo wśród elfów jak i ludzi, samotny - próbujący zarobić na swoj kawałek chleba

 

To by chyba było na tyle

 

Pozdrowienia

 

Napisano

Bedzie jak jusz pisałem ćwierc demonem: ojciec półelf, pół demon, matka człowiek, albo odwrotnie (matka elfka, półczłowiek, półdemon). Będzie się czuł nieswojo wśród elfów jak i ludzi, samotny - próbujący zarobić na swoj kawałek chleba

 

...hmm nie uważasz, że to trochę zagmatwane nawet jak na RPG? - nie wiem co o tym myslisz ale demonom łatwiej złamać duszę człowieka niż elfa... ale to taka moja interpretacja

 

a co do reszty to pamietaj o jednym - albo jest to Warhammer i się o tym mówi albo nie jest to Warhammer - i to tez trzeba głośno powiedzieć ponieważ Warhammer to prawie kult i wiele osób może się za Was za takie rzeczy podąsać. Zwłaszcza, że używacie nazw z Warhammera - luźno go interpretując. Wiele osób może uznać to za niewybaczalne. To tak jakbym sprzedawał wyrób piwopodobny z napisem PIWO, w jego kolorze ale wyciąłbym z niego goryczkę i procenty, dosypał soli i pieprzu twierdząc, że jest to napój \"luźno związany z piwem\" ;)

 

pozdrawiam [piwo]

 

 

Napisano

spox, zobaczymy co z tego wyjdzie. Na pewno nie bedziemy tego opatrzać ogromnym szyldem typu

WARHAMMER: Kryształy Lorien

Chce(my?) poprostu robić grę która będzie się mi(nam?) podobała i która da satysfakcje i radość tworzenia ;P

 

Przynajmniej ja tak uważam, może faktycznie ten scenariusz troche nie pasuje do ogólnie przyjętego wizerunku Warha, może będzie tu trochę wpływów ze świata wiesmina (prowadze od dwóch lat) i naszej wlasnej inwencji ale i tak mysle że wyjdzie cos całkiem fajnego

 

Napisano

tia...boowa ma racje co do strony warhammera tu nie da się zaprzeczyć(nie śmiem nawet :P)...ale nam chodzi o stworzenie własnego świata z elementami standardowymi fantasy, że tak powiem...coś na wzór morrowinda...może nie ash tak wielkiego świata jak w Star Warsie...ale kawałka...nikt wkońcu nie mówie że projekt stanie tylko na Kryształach Lorien...i nie będzie kolejnych części :P ale to plany mocno wybiegające w przyszłość...

 

ja raczej fanem tego typu fantasy nie jestem...nie moge się w niego wczuć...wole zdecydowanie Falloutowski...ale tak jak boowa uważam że powinno się zaprzestać pracowaniu nad grą...a wrócić spowrotem do scenariusha, rozbudować go...dołożyć do tego sceny reżyserowane (ala mafia and others...) powymyślać questy oraz bronie i inne pierdoły...bo w tej chwili bazujemy na czymś za mocno nie skonkretyzowanym przez co każdy z nas dokłada coś swojego i zaczyna się to poprostu nie trzymać \"kupy\" :P

 

solidna podstawa + organizacja jest kluczem do sukcesu panowie :) takie jest oto moje skromne zdanie...

 

pozdro...

Napisano

Twoję wypowiedzi mają dla mnie i sądzę, że nie tylko dla mnie olbrzmią wagę.

Usłyszeć \"narazie kończę i zapraszam do dyskusji bo widzę, że w końcu ktoś w Polsce jest na tyle Twardy, że pokazuje iż potrafi i chce coś zrobić - i za to chylę czoła \" (ps.i to za darmo) od takiej osoby jest dla mnie niesamowitę.

W najśmielszych marzeniach nie sądziłem, że to co zapoczątkowaliśmy z Sylwiuszem prawię rok temu (w sierpniu minie rok) prozaicznym pytaniem \"no to jak robimy tą gierkę?\" i odpowiedzią \"dobra\" dojdzię do takich rozmiarów.

Przez ten rok wielę się nauczyliśmy i wielę się uczymy nadal. Wspaniały skład tworzący gierkę z dnia na dzień robi się coraz bardziej zgrany i uporządkowany.

Niesamowicię wzrosły szansę nie tylko na to, że nasz twór ujrzy światło dzienne ale i na to, że będzię przedstawiał jakiś sensowny poziom (szczególnie jak się weźmię pod uwagę,że to amatorski i niefinansowany projekt).

DZIĘKI BOOWA TWOJĘ RADY JUŻ SĄ NIEOCENIONE

I postaramy się wykorzystywać cię często szczególnie w kwesti scenariusza :]

 

Uwagi odnośnie scenariusza:

Ta postać jest taka porypana bo jest wielo licowa i musi to być jakoś uzasadnione :-)

Świat Warhammera chcemy pokazać troszkę z inne strony na początku a później zrobić małę zdeżenię (taki był zamysł od początku), pustkowiami chaosu, scenami palenia wiosek, lokacjami masowych mordów i grobów (przynajmniej ja to tak widzę).

 

[piwo][soczek][3m się][winko][nauka]

Napisano

A wiec tak, zgadzam sie z toba ze questy i scenariusz to podstawa.

 

Scenariusz jest caly czas tworzony, czy sie zatrzymywać? Niewiem, wiemy jakie miejsca potrzebujemy i je modelujemy. Co do questów(i ogólnie całego scenariusza) to jak pisałem, jezeli ktos ma jakis pomysl to dawac smialo...

 

Moim zdaniem lepiej to wszystko robic etapami, narazie karczma potem wioska drwali, tutaj questy beda raczej banalne i beda swoista rozgrzewka, wykaz questow w karczmie jest, macie jakies pomysly, piszcie...

 

I jeszcze jedno ten scenariusz oficjalny to tylko ramy - dwa głowne watki!!! Wiec prosze sie nie sugerowac ze nic wiecej w grze od strony fabularnej nie bedzie...

 

Zgadzam sie że trzeba bedzie powrzucac roznego rodzaju samaczki i bonusydo scenariusza. W poniedziałek (hope so) bedzie dokladny scenariusz wydarzen w karczmie to zaobaczycie czego sie mniejwiecej mozna spodziewac, po reszcie...

 

A co do porypania postaci to nie wiem specjalnie o co ci chodzi...

 

A tak swoja drogą wywiązała się ciekawa dyskusja, zrobimy może małą sonde, niech każdy pisze co mu się podoba/nie podoba w scenariuszu, a raczej jego ramie (tylko bez ogólników), niewiem może zrezygnować z motyu z przepowiednią i walką dwóch armii, może coś dodać? Sami wiecie najlepiej... No i trzeba zdecydować, czy robimy Warhammera, czy jakieś wolne wariacje na około fantasy ogólnie i warha przy okazji ;P

 

 

 

Napisano

Pisząc porypana chodziło mi o jej familijną przeszłość :D

A jeżeli chodzi o mój stosunek do scenariusza to tylko proszę o to co napisałem w poprzednim poscie.

ps. Jak mnie wena najdzię to możę ataknę jakiegoś questa ;-)

Napisano

Hehe widze ze post sie rozwinal:) Przyjade za pare dni do Polski to porozmawiamy:)

Dzieki za wszystkie slowa krytyki(boowa

[piwo]).

 

Pozdrowienia ze slonecznej norwegii:)

Napisano

bedzie jak sie nia wszystkim pochwalimy:]

Napisano

eh bugow jest malo :] a ze ci wolno dzila forum..:] wszystkim dziala dobrze:]

Napisano
Originally posted by boowa

No witam Panowie :)

 

tak od dłuższego czasu przyglądam się zarówno powstawaniu gry z punktu widzenia technicznego jak i z punktu widzenia scenariusza i jak wczaśniej nic nie mówiłem to teraz się odezwę :)

 

Pierwsza rzecz jaka mi się nasuwa po przeczytaniu ram scenariusza (bo chyba nie traktujecie tego jako scenariusza) to bliskie podobieństwo do Icewind Dale i Baldurs Gate - to nie jest grzech ale jest mocno odczuwalne i powiem szczerze, że mi nawet taka koncepcja odpowiada...

 

Druga rzecz to mocne spłycenie moralności (tak to ujmę bo nie mogę znaleźć lepszego słowa) występującej w Warhammerze i niezbyt dokładne oddanie samej idei świata Warhammer. Ta uwaga jest o tyle istotna, że za takie błędy możecie zostać zlinczowani przez starych fanów WFRpg. Świat Warhammera to iście mroczna wizja świata skazanego na pochłonięcie przez Chaos, który jest istotnym elementem samego Realmu. U was ten Chaos jest gdzieś w tle i połączony ze złem - To nie AD&D gdzie istnieje charakter chaotyczny-zły !!!.

Bohater ma krew demona? Jakiego boga chaosu? Khorna? Slaneesha? Nurgla?Tzeenesha? - każdy z nich ma swój własny pierwiastek chaosu.... jak się objawia u bohatera? Gdzie jest wybór moralny pomiedzy dobrem lub neutralnością leśnych elfów a chaosem?

Walka rycerzy w lśniących zbrojach? Każdy fan Warhammera będzie chciał wiedzieć czy walczyła Bretonia czy Imperium.... czy może Wysokie Elfy...

A dobiło mnie wyrzucenie bohatera przez Wardancerów z wioski.... Po pierwsze z tego co pamietam Wardancerzy są outsiderami tak samo jak Waywatchersi, a po drugie jest nieprawdopodobne aby wypuscili kogoś z krwią demona nawet jeśli byłby to elf.

 

Trzecia rzecz to liniowość scenariusza, której nawet wybór kolejności szukania Kryształów niewiele zmienia.

 

Ogólnie moge powiedzieć, że najlepsza wersja to wersja Willowa....tylko, że jakoś mało rozbudowana i wygląda na szkielet 50 godzinnej rozgrywki.

 

Musicie też pamietać, że tak naprawdę dobro w Warhammerze jest tak rzadkie jak uczciwość polityków Samoobrony a zło nie pomaga wcale Chaosowi gdyż jest wynikiem nie odrażającego wpływu Chaosu a jedynie oddaniem mrocznych cech istot takich jak chciwość, żądza władzy za wszelką cenę, zazdrość itp....

Uważać też musicie z elementami typu Pustkowia Chaosu i pisanie, że będzie tam rzeźnia - owszem ale tylko przez pierwsze 15 sekund i tyle widzieliśmy bohatera - pozwólcie, że w tej kwestii odeślę was do Realm of Chaos - Dodatek Hogshead Publishing z 1992 roku dla Warhammer Roleplay.....

 

Reasumując - poczytajcie trochę o koncepcji świata, popytajcie znajomych, którzy grają, przypatrzcie się sesjom konwentowym, pogadajcie z kimś z Fandomu - bo grę robicie nie dla siebie (bo będziecie już nią rzygać jak skończycie) a dla rzeszy graczy, których skusi słowo Warhammer - a są oni wymagający.

Macie ciekawy scenariusz, który wymaga godzin dopracowania i tak naprawdę powinny się tym zająć 2-3 osoby i robić tylko to - a macie Willowa, który widać wie o co chodzi....

Mądrze myślicie nad systemem walki i akcji gdyż Warhammer i ogólnie RPG to przedewszystkim świat i klimat a nie mechanika....

 

narazie kończę i zapraszam do dyskusji bo widzę, że w końcu ktoś w Polsce jest na tyle Twardy, że pokazuje iż potrafi i chce coś zrobić - i za to chylę czoła

 

A jeśli chodzi o mnie to aby nie było, że nie mam podstaw się czepiać:

- w Warhammera gram od 14 lat z czego 9 go prowadzę jako GM

- w Battla 2ed gram od 6 lat

- jestem współorganizatorem konwentów RPG

- uczestniczyłem w organizacji Pucharu Kalessina na najlepszy scenariusz RPG

- stworzyłem 3 systemy autorskie

 

 

pozdrawiam [piwo]

 

PS. chętnie służę pomocą i konsultacją przy scenariuszu oraz zasadach ogólnych

 

Witam was już z Polski:)Nareszcie wróciłem do domku!!!:)

Żyłem cały miesiąc bez telewizji, radia i kompa i nie wiem jeszcze co sie4 dzieje na świacie:P Musicie mi dać troszke czasu zanim to sobie wszystko poukładam:P

 

Pierwszą rzeczą która zwróciła moją uwage jest długaśna wypowiedź boowy na którą poprostu musze opowiedzieć:)

A więc od początku:

1. Scenariusz faktycznie przypomina BG, ale nie było to nasze zamierzenie i postanowiliśmy tak już zostawić. Zrobiliśmy to żeby \"podpakować\" naszego herosa. (pamiętaj że w Warhu gra się w grupie 4-6 osób a tu mamy tylko 1 postać...).

2. \"Spłycenie moralności\"...stwierdziliśmy że zbyt schematyczne będzie jeśli postawimy za gł. wroga Chaos. U nas Chaoas będzie stopniowo narastał, a bohater coraz mocniej będzie go odczuwał...aż w końcu nastąpi jego wybuch, kiedy bohater trafi do samego centrum zła.

3.Charakter haotyczny-zły:) nie!!Tego napewno nie bedzie. Mamy zamiar zrobić \"licznik\" dobroci bohatera, który będzie odzwierciedlał jego zachowanie wobec postaci w świecie. Gracz nie będzie miał narzuconego charakteru(nie będzie go w charakterystyce).

4. Hmm..pytasz jakiego boga Chaosu krew płynie w żyłach bohatera. Raczej chodziło o jakiegoś nieznanego\\bezimiennego\\zapomnianego... boga.

5. Rycerze w lśniących zbrojach- jak już felav napiasł będzie się to działo w innym wymiarze nie innym niż znany świat.(armie symbolzują dobro i zło) Ale to jest na końcu i jeśli będzie wszystkich koliło to możne będzie to zmienić...

6.Teraz co do Tanerzy wojny. Warhammer jest grą rozbudowaną która opiera się na wyobraźni. NIemożliwe jest caqłkowite opisanie świata tak razbudowanego. Każdy ma inną wizję tego świata. Z tego co pamiętam to nie ma dodatku poświęconego elfim wioskom. Wg. jednego z artykułów (coprawda nieoficjalnych:P) w MiM pisze że w każdej wiosce stacjonuje 1, niewielkui oddział Tancerzy.

7. A czemu wypuścili kogoś z krwią demona? A z kąd oni mieli to wiedzeć?Wygnali mordercę.

8.Co do liniowości scenariusza....nie jest nas narazie zbyt wielu i wątpie czy uda nam się zrobić Morrowinda:P. Gł. zadania będą raczej liniowe, ale wszystkie poboczne postaramy się aby nie były liniowe.:)

 

Dobra chyba starczy:)Dzięki boowa za twoją wypowiedź. Mam jeszcze do ciebie sprawę: otóż \"Realms of Chaos\" poszukuje od dawna i mam tylko skrawki informacji. Jeśli masz całość na kompie to byłbym wdzięczny jeśli mi go prześlesz.

 

Mam nadzieje że kiedyś spotkamy się na sesji Warhammera:)

[piwo][piwo][piwo][piwo]

 

Pozdrawiam

Willow

Napisano

chcialbym prosic o uproszczony scenariusz ktory ma wygladac mniej wiecej tak:

 

Thordok zasiadl na tronie mówiac:

(tu dam jakis dialog bo wlasnie mi o to chodzi)

Spojzalem się w stronę pieknej elfki zupelnie nie sluchajac krola...

 

no ma byc cos takiego, chce napisac dialogi :D

Napisano

Ponieważ wielu osobom nie podobają się zasady Warhammera, postanowiliśmy je zmienić i wprowadzić do naszej gry własne.Świat postaramy się zostawić ale będzie trzeba dokonać drobnych modyfikacji.Prawdopodobnie dodamy również nowe rasy którimi gracz będzie mugł grać...

 

Jakie są wasze opinie na ten temat?(chodzi gł. o członków zespoły, ale nie tylko...)

Napisano

Willow Wy chcwcie aby Was zlinczowano za zmianę zasad WH? Jak myslisz - dlaczego nie ma 2,34,5,6,7 edycji?

 

Dzięki za odpowiedź na mojego długasnego posta - ech - miałem wenę bo lubie WH... i sorki ale czasami nie trawię pewnych zmian, które ludzie w nim nanoszą.... Raczej proponuję stworzyć świat podobny, pozmieniać nazwy własne i przedewszystkim ustalić wspólne zdanie - bo Ty mówisz, że będzie oparty na Warhammerze - inni, że wcale.... jedno jest pewne, że jest chaos :)

 

ale cieszy mnie to, że wróciłeś i jako osoba znająca WH i RPG jakoś nad tym zapanujesz :)

 

Co do Realm of Chaos to mam tylko kserówkę, której wiek jest już bardzo zamierzchły - ma około 10 lat :) i niebardzo chce mi się ją OCR-ować - ale gdzies na aukcjach w angli widziałem wersje elektroniczne i wcale nie drogo...

 

pozdrawaim [piwo]

 

PS: w Warhammera ja zawsze chetnie pogram :)

Napisano

Widzisz boowa... ja bym je chętnie zostawił ale wielu osobom się nie podobają:(. Ale klimat mamy zamiar zachować:)

Wszystko zależy od WAS.Wolicie żebyśmy zostawili oryginalne zasady Warammera czy zmienili je na nowe,własne.

Chce uniknąć sytuacji w której będziecie krytykować nas po czasie, kiedy zmiany zostały wprowadzone.

 

Pozdrowienia:)

Napisano

Ja nie mówię o makabrycznych zmianach a o ulestycznieniu zasad, których i tak nie można w 100% przeżucić do gry !!

np. odwzorowanie geograficznę chcę mieć w 100% zgodne

Chcę żeby się ludziom przypominały przygody w miejsca w których byli podczas normalnych sesji (czy ksiązek :D)

A ponury klimat chcę, żeby się zrobił po pewnycm czasię a nie od początku.

Napisano

I tak jak pisze RadX jest...

Teraz cały ten scenariusz musi tylko ewaluować w dobrym kierunku.

 

Sory ze ostatnio sie nie udzielam, ale mam naprawde mase roboty (zarobkowej), a po drugie w koncu sa wakacje i te wszystkie rzeczy do KL zaginely gdzies w tym natloku, ale bede walczyl ;P

Napisano

witajcie... nie zagladalem na scenariusz, a tutaj widze duzo rzeczy nt. wh nt. rpg nt. mechaniki i w ogole... bardzo fajnie.

Ale ja nie po to pisze post... otoz willow interesuje cie podrecznik Realms of Chaos???.... otoz mam 2 podreczniki realms of chaos w wersji elektronicznej, nie wiem o ktora ci chodzi:

1.Realms of Chaos - Slaves to Darkness.pdf

2.Warhammer Realms of Chaos The Lost and the Damned.pdf

 

obydwie okolo 100mb... jakbys mial jakiegos ftpa to moge ci przeslac(ja mam 60mb konto, jezeli nic nie znajdziesz to powiedz ktora cie interesuje to podesle ci w 2 czesciach).

Acha i najwazniejsze, podreczniki po angielsku, ale mysle ze to nie bedzie problemem? :P

Napisano

Przepraszam:( troszkę ostatnio zaniedbałem projekt. Złożyło się na to wiele czynników- początek roku\\zajęte weekendy\\oddanie kompa do serwisu....Nie bede się usprawiedliwiał ale obiecuje poprawe:).

Rozbudowany scenariusz już jest praktycznie gotowy od dawna:)Musze go tylko przepisać i dopracować.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności