Koniu_PL Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 Oto jest mó pierwszy obrazek :) Jako że jestem początkujący, to wiele rzeczy jest kiepych, ale mam nadzieję, że dzięki tutkom to się zmieni. Teraz będę modelował Harleya Dawidsona :) Pozdro i dzięki za pomoc w tworzeniu projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 modele mogą być a render i tak mi się nie podoba ale to chyba przez te materiały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 tak samo jak xeav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 co Ty juz skonczyles? hehe cieniutko to widze Moze usun to, i pobaw sie jeszcze troche w wipie, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnZi Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 jakies zjechane proporcje, te drzwi chyba za waskie:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 12 Sierpień 2005 Share Napisano 12 Sierpień 2005 dałbym to do wipa bo to jest strasznie słabe, i te buty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...