aartii Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 No coz, temat stary jak swiat - wieza maga.. Od dawna juz chodzila mi po glowie scenka z budowla na skale zawieszonej w powietrzu, ktora laczy sie z ladem poprzez most. I o ile od poczatu wiedzialem, jak ma wygladac otoczenie, nie mialem jasnej koncepcji na sama budowle - z poczatku mial to byc zamek (patrz szkic), ostatecznie stanelo na wiezy maga. Zapraszam do krytyki pierwszych sceenow :) Projekt wiezy moze wydawac sie nieco dziwny i niepraktyczny - ale tu bardziej chodzi o klimat i wrazenia gracza.
ftorek Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 szkic fajny (prosty a skuteczny :D co do poozniejszch obrazkow - nie bardzo mi siedzi - 'dizajn' nawet spoko - tylko ze jakos tak nie do konca mi sie podoba inna sprawa - to ma byc low poly czy raczej jakis prerenderowany obrazek?? bo jak na razie to jedziesz z trojkatami ostro... i szkic jeszcze (w ogole koncept) troche mi nie pasi ten mostek - bo teraz wyglada jakby ta skala to byl taki glut jakowys podtrzymywany przez ten mostek- a mam wrazenie ze powinno byc tak ze ta skala na ktorej jest wieza - unosi sie w powietrzu samoistnie (znane zjawisko lewitacji w obszarach duzego natezenia pola magicznego)- a ten mostek to po to zeby mozna bylo pomocnika po browar wyslac (bez koniecznosci uzywania zaawansowanych czarow teleportacyjnych tudziez telekinetycznych) i dlatego ten mostek powinien 'wisiec' czyli miec jakby przeslo wygiete w dol :D co by oznaczalo ze zostal zrobiony poozniej w celu polaczenia latajacej skaly z ladem :D hmmm - mam nadzieje ze mnie rozumiesz :D pozdro i powodzenia
aartii Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 inna sprawa - to ma byc low poly czy raczej jakis prerenderowany obrazek?? bo jak na razie to jedziesz z trojkatami ostro... Jak najbardziej low poly :) Jak na razie jest 1920 trojkatow i porownujac do aktualnych gier nie sadze, by bylo to jakies wieksze szalenstwo. Zobaczymy, co na to powie engine :) Co do polaczenia z ladem - tak po prostu najbardziej pasowalo mi wizualnie. Dodam jeszcze, ze gracz zobaczy ta scene po raz pierwszy od strony mostu, a nie z boku (jak jest teraz na szkicu). Ale masz racje - rozwaze jeszcze mostek. Jak zrobie jakies szkice, to podesle.
_michal Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 Mostek sznurkowy wg mnie byłby bardziej na miejscu.
aartii Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 Tak mniej wiecej mial wygladac kamienny (zalacznik) ale macie racje - pomysl sznurkowego coraz bardziej mi sie podoba :)
mlody_ Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 hmm dobre by i takie bylo -ale co powiesz na szerokosc tego mostku 1,5 szerokosci postaci? taki bajer potegowalby efekt ktory chcesz uzyskac(oddzialywanie na gracza) peace
aartii Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Napisano 15 Sierpień 2005 Szkic na szybko z mostem, chyba troche przesadzilem z dlugoscia....
_michal Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 Bardzo fajnie, jedyne do czego się przyczepię to to, że most powinien się bardziej uginać pod własnym ciężarem. Poza tym super.
mkdexter Napisano 15 Sierpień 2005 Napisano 15 Sierpień 2005 Popracuj nad przymocowaniem mostu do lądu. Można, co prawda wziąć poprawkę na to, że nie obowiązują tu prawa fizyki, ale dla pozorów dorób konstrukcję mocującą most (liny itd.). Poza tym wszystko spox.
aartii Napisano 16 Sierpień 2005 Autor Napisano 16 Sierpień 2005 Popracuj nad przymocowaniem mostu do lądu. Można, co prawda wziąć poprawkę na to, że nie obowiązują tu prawa fizyki, ale dla pozorów dorób konstrukcję mocującą most (liny itd.). Poza tym wszystko spox. Jak najbardziej. Wlasnie rozgladam sie za przykladami tego typu konstrukcji.
aartii Napisano 23 Sierpień 2005 Autor Napisano 23 Sierpień 2005 Skromny update (troche mnie ostatnio praca przemeczyla ale postaram sie ostrzej ruszyc, przypilnujcie mnie, jak znow sie nie bede odzywal :) W zalaczniku pierwsze wersje mostka. Ogolnie bedzie on zlozony z segmentow jak na screenie. Dzieki temu mozna potem zbudowac caly most, choc w pamieci trzymana bedzie jedynie siatka jednego segmentu. Kazdy segment bedzie w 2 wersjach - szczegolowej (~250 trojkatow) i uproszczonej (6 trojkatow z mapa przezroczystosci). Wciaz nie podoba mi sie olinowanie, aktualnie testuje rozne pomysly.
arev Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 witam, sadze, ze mostak sznurowy jest ladniejszy, ale wierza moglaby byc bardziej smukla - wezsza u podstawy lub wyzsza (raczej to drugie:) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się