Skocz do zawartości

Obiekt 3d: wieza maga


aartii

Rekomendowane odpowiedzi

No coz, temat stary jak swiat - wieza maga..

Od dawna juz chodzila mi po glowie scenka z budowla na skale zawieszonej w powietrzu, ktora laczy sie z ladem poprzez most. I o ile od poczatu wiedzialem, jak ma wygladac otoczenie, nie mialem jasnej koncepcji na sama budowle - z poczatku mial to byc zamek (patrz szkic), ostatecznie stanelo na wiezy maga.

Zapraszam do krytyki pierwszych sceenow :) Projekt wiezy moze wydawac sie nieco dziwny i niepraktyczny - ale tu bardziej chodzi o klimat i wrazenia gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

szkic fajny (prosty a skuteczny :D

 

co do poozniejszch obrazkow - nie bardzo mi siedzi - 'dizajn' nawet spoko - tylko ze jakos tak nie do konca mi sie podoba

 

inna sprawa - to ma byc low poly czy raczej jakis prerenderowany obrazek?? bo jak na razie to jedziesz z trojkatami ostro...

 

i szkic jeszcze (w ogole koncept) troche mi nie pasi ten mostek - bo teraz wyglada jakby ta skala to byl taki glut jakowys podtrzymywany przez ten mostek- a mam wrazenie ze powinno byc tak ze ta skala na ktorej jest wieza - unosi sie w powietrzu samoistnie (znane zjawisko lewitacji w obszarach duzego natezenia pola magicznego)- a ten mostek to po to zeby mozna bylo pomocnika po browar wyslac (bez koniecznosci uzywania zaawansowanych czarow teleportacyjnych tudziez telekinetycznych) i dlatego ten mostek powinien 'wisiec' czyli miec jakby przeslo wygiete w dol :D co by oznaczalo ze zostal zrobiony poozniej w celu polaczenia latajacej skaly z ladem :D

 

hmmm - mam nadzieje ze mnie rozumiesz :D

 

pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inna sprawa - to ma byc low poly czy raczej jakis prerenderowany obrazek?? bo jak na razie to jedziesz z trojkatami ostro...

 

Jak najbardziej low poly :) Jak na razie jest 1920 trojkatow i porownujac do aktualnych gier nie sadze, by bylo to jakies wieksze szalenstwo. Zobaczymy, co na to powie engine :)

 

Co do polaczenia z ladem - tak po prostu najbardziej pasowalo mi wizualnie. Dodam jeszcze, ze gracz zobaczy ta scene po raz pierwszy od strony mostu, a nie z boku (jak jest teraz na szkicu). Ale masz racje - rozwaze jeszcze mostek. Jak zrobie jakies szkice, to podesle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popracuj nad przymocowaniem mostu do lądu. Można, co prawda wziąć poprawkę na to, że nie obowiązują tu prawa fizyki, ale dla pozorów dorób konstrukcję mocującą most (liny itd.). Poza tym wszystko spox.

 

Jak najbardziej. Wlasnie rozgladam sie za przykladami tego typu konstrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skromny update (troche mnie ostatnio praca przemeczyla ale postaram sie ostrzej ruszyc, przypilnujcie mnie, jak znow sie nie bede odzywal :)

 

W zalaczniku pierwsze wersje mostka. Ogolnie bedzie on zlozony z segmentow jak na screenie. Dzieki temu mozna potem zbudowac caly most, choc w pamieci trzymana bedzie jedynie siatka jednego segmentu. Kazdy segment bedzie w 2 wersjach - szczegolowej (~250 trojkatow) i uproszczonej (6 trojkatow z mapa przezroczystosci). Wciaz nie podoba mi sie olinowanie, aktualnie testuje rozne pomysly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności