lukas Posted June 24, 2003 Share Posted June 24, 2003 No dobra mam takie pytanie.(dla niektorcyh moze sie ono wydac glupie). Jest wiele tych tutoriali na robienie samochodow z rzutow, ale zaden z nich nie opisuje \"dokladnie\" poczym do trzeba te spliny poprowadzic. Dalej to tam wiem tylko to mi sprawia problem....sam poczatek.....z gory dzieki...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eko Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 przypatrz sie na screenach po czym prowadzil linie autor i prowadz tak samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 linie prowadzisz na tych liniach co pokazuje rzut samochodu...czyli np. maski,kol,swiatel itd pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cochise Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 Ja bym prowadzil po \"punktach szczytowych\" czyli tam gdzie jest zagiecie maski Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikham Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 a ja robie polymodelingiem i nie mam takich problewów[cfaniak]:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 DOKLADNIE , ja tez prubowalem robic leb iz linii, nurbsow ale dupa , wiec za auta wogule sie nie bralem wiem , ze wlasciwie jest dobrze wziasc sobie jakies rysuki zdjecia, rzytu z tut. i PRUBOWAC , a najlepiej niech ci ktos doawiadczonu pokaze! no tule [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
don_filippo Posted June 27, 2003 Share Posted June 27, 2003 Cześć. a ja mam taki problem, że mi tej tekstury rzutu nie wyswietla i nie mam po czym linii prowadzić....:( Prosze o pomoc!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
don_filippo Posted June 27, 2003 Share Posted June 27, 2003 Dobra już mam[jupi] W edytorze materiałów trzeba kliknąć ikonę Show bitmap in viewport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now