lukas Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 No dobra mam takie pytanie.(dla niektorcyh moze sie ono wydac glupie). Jest wiele tych tutoriali na robienie samochodow z rzutow, ale zaden z nich nie opisuje \"dokladnie\" poczym do trzeba te spliny poprowadzic. Dalej to tam wiem tylko to mi sprawia problem....sam poczatek.....z gory dzieki......
Eko Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 przypatrz sie na screenach po czym prowadzil linie autor i prowadz tak samo.
Pablo Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 linie prowadzisz na tych liniach co pokazuje rzut samochodu...czyli np. maski,kol,swiatel itd pozdr
cochise Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 Ja bym prowadzil po \"punktach szczytowych\" czyli tam gdzie jest zagiecie maski
sikham Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 a ja robie polymodelingiem i nie mam takich problewów[cfaniak]:]
kurt_hectic Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 DOKLADNIE , ja tez prubowalem robic leb iz linii, nurbsow ale dupa , wiec za auta wogule sie nie bralem wiem , ze wlasciwie jest dobrze wziasc sobie jakies rysuki zdjecia, rzytu z tut. i PRUBOWAC , a najlepiej niech ci ktos doawiadczonu pokaze! no tule [email protected]
don_filippo Napisano 27 Czerwiec 2003 Napisano 27 Czerwiec 2003 Cześć. a ja mam taki problem, że mi tej tekstury rzutu nie wyswietla i nie mam po czym linii prowadzić....:( Prosze o pomoc!!!!!
don_filippo Napisano 27 Czerwiec 2003 Napisano 27 Czerwiec 2003 Dobra już mam[jupi] W edytorze materiałów trzeba kliknąć ikonę Show bitmap in viewport
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się