Gość Fajfi Napisano 24 Czerwiec 2003 Napisano 24 Czerwiec 2003 http://www.digitalsculptor.net/mx/jueA_UVsets.jpg Przykladowy model z animatrixa. Pokazane sa wyselekcjonowane scianki do mapowania. Zrozumiale. Ale W jaki sposob to wymapowac aby nie powstaly tzw \"szwy\" czyli widoczne miejsca laczenia sie dwuch textur??? Ma ktos jakis patent na to? ?? Dzieki za pomoc!
KLICEK Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 Czesc :) wydaje mi sie ze to jest unvarp z flaten map czyli texutka jest narysowana cala na rozlozonej siatce wiec nie ma mowy o laczeniach 2 textur ...
Gotham Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 Kiepski przykład. Napisali sobie skrypt (jeśli dobrze pamiętam) co dzielił odpowiednio jedną teksturę. Normalnie musisz zadbać aby na styku obu było to samo.
kurt_hectic Napisano 25 Czerwiec 2003 Napisano 25 Czerwiec 2003 no texstury [mowie o fachowcach] robia je w programach do tego przeznaczonych np. photoshop] no a potem naciagaja na siatke i wlala [email protected]
Gotham Napisano 26 Czerwiec 2003 Napisano 26 Czerwiec 2003 Originally posted by kurt_hectic no texstury [mowie o fachowcach] robia je w programach do tego przeznaczonych np. photoshop] no a potem naciagaja na siatke i wlala [email protected] Hmmm.... Filozoficznie rzecz ujmując w paru miejscach masz rację... Ale tak trochę nie w tej kolejności ;)
KLICEK Napisano 26 Czerwiec 2003 Napisano 26 Czerwiec 2003 Czesc :) Gotham a ja nadal czekam na tutorial w pelni po pl :> o mapowaniu i przygotowywaniu textur :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się