Guest Fajfi Posted June 24, 2003 Share Posted June 24, 2003 http://www.digitalsculptor.net/mx/jueA_UVsets.jpg Przykladowy model z animatrixa. Pokazane sa wyselekcjonowane scianki do mapowania. Zrozumiale. Ale W jaki sposob to wymapowac aby nie powstaly tzw \"szwy\" czyli widoczne miejsca laczenia sie dwuch textur??? Ma ktos jakis patent na to? ?? Dzieki za pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 Czesc :) wydaje mi sie ze to jest unvarp z flaten map czyli texutka jest narysowana cala na rozlozonej siatce wiec nie ma mowy o laczeniach 2 textur ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 Kiepski przykład. Napisali sobie skrypt (jeśli dobrze pamiętam) co dzielił odpowiednio jedną teksturę. Normalnie musisz zadbać aby na styku obu było to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted June 25, 2003 Share Posted June 25, 2003 no texstury [mowie o fachowcach] robia je w programach do tego przeznaczonych np. photoshop] no a potem naciagaja na siatke i wlala [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted June 26, 2003 Share Posted June 26, 2003 Originally posted by kurt_hectic no texstury [mowie o fachowcach] robia je w programach do tego przeznaczonych np. photoshop] no a potem naciagaja na siatke i wlala [email protected] Hmmm.... Filozoficznie rzecz ujmując w paru miejscach masz rację... Ale tak trochę nie w tej kolejności ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 26, 2003 Share Posted June 26, 2003 Czesc :) Gotham a ja nadal czekam na tutorial w pelni po pl :> o mapowaniu i przygotowywaniu textur :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now