-M@RTIN- Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 mam problem. mam połowe obiektu w edit poly, daje mirror, pozniej collapse all, przechodzi mi w edit mesh, łącze te obiekty ze soba, za pomoca vertexów, i wsyztsko gra, ale chce dam msmoth, a jak juz to robie to m isie siatka zmienia lekko, i jak daje na wygładzanie to mam dziury. jak dawałem na wygładzenie połowy obiektu to wsyztsko grało. o oc chodzi??
piotrek Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 pokaż jakiegoś screen'a bo nie bardzo wiem o co chodzi. Zweldowałeś vertexy??
piotrek Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 hmmm - piszesz, że dałeś collapse all - spróbuj zamiast tego convert to editable poly i zwelduj wszystkie vertexy wzdłuż osi symetrii
-M@RTIN- Napisano 23 Sierpień 2005 Autor Napisano 23 Sierpień 2005 ;/ widzsz Mintill, jestem pozcatkujacy, a to moj pierwszypowazny model, jak sie to robi, to "zweldowanie", ale powiedz tak jasno, zebym zrozumiał ;)
ReflectVision Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 zaznaczasz wierzchołki ktore chcesz ze soba polaczyc i w Edit. Poly masz funkcje "weld" badz jak chcesz je laczyc pojedynczo to stosujesz target weld pozdrawiam
hkropinski Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 tak jak wyżej - jest bardzo prosty sposób: 1. wróć do stanu editable poly, bez ms, collopasa itp. 2. Weź symmety z listy modyfikatorów 3. rozwiń symmetry i kliknij mirror 4. teraz przesuń strzałkami i jest ok! pozdr
-M@RTIN- Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 Dobra udało mi sie. wielkie dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się