Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam problem. mam połowe obiektu w edit poly, daje mirror, pozniej collapse all, przechodzi mi w edit mesh, łącze te obiekty ze soba, za pomoca vertexów, i wsyztsko gra, ale chce dam msmoth, a jak juz to robie to m isie siatka zmienia lekko, i jak daje na wygładzanie to mam dziury. jak dawałem na wygładzenie połowy obiektu to wsyztsko grało. o oc chodzi??

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pokaż jakiegoś screen'a bo nie bardzo wiem o co chodzi.

Zweldowałeś vertexy??

Napisano

hmmm - piszesz, że dałeś collapse all - spróbuj zamiast tego convert to editable poly i zwelduj wszystkie vertexy wzdłuż osi symetrii

Napisano
  • Autor

;/ widzsz Mintill, jestem pozcatkujacy, a to moj pierwszypowazny model, jak sie to robi, to "zweldowanie", ale powiedz tak jasno, zebym zrozumiał ;)

Napisano

zaznaczasz wierzchołki ktore chcesz ze soba polaczyc i w Edit. Poly masz funkcje "weld" badz jak chcesz je laczyc pojedynczo to stosujesz target weld

 

pozdrawiam

Napisano

tak jak wyżej - jest bardzo prosty sposób:

 

1. wróć do stanu editable poly, bez ms, collopasa itp.

2. Weź symmety z listy modyfikatorów

3. rozwiń symmetry i kliknij mirror

4. teraz przesuń strzałkami i jest ok!

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności