Napisano 23 Sierpień 200519 l mam problem. mam połowe obiektu w edit poly, daje mirror, pozniej collapse all, przechodzi mi w edit mesh, łącze te obiekty ze soba, za pomoca vertexów, i wsyztsko gra, ale chce dam msmoth, a jak juz to robie to m isie siatka zmienia lekko, i jak daje na wygładzanie to mam dziury. jak dawałem na wygładzenie połowy obiektu to wsyztsko grało. o oc chodzi??
Napisano 23 Sierpień 200519 l pokaż jakiegoś screen'a bo nie bardzo wiem o co chodzi. Zweldowałeś vertexy??
Napisano 23 Sierpień 200519 l hmmm - piszesz, że dałeś collapse all - spróbuj zamiast tego convert to editable poly i zwelduj wszystkie vertexy wzdłuż osi symetrii
Napisano 23 Sierpień 200519 l Autor ;/ widzsz Mintill, jestem pozcatkujacy, a to moj pierwszypowazny model, jak sie to robi, to "zweldowanie", ale powiedz tak jasno, zebym zrozumiał ;)
Napisano 23 Sierpień 200519 l zaznaczasz wierzchołki ktore chcesz ze soba polaczyc i w Edit. Poly masz funkcje "weld" badz jak chcesz je laczyc pojedynczo to stosujesz target weld pozdrawiam
Napisano 24 Sierpień 200519 l tak jak wyżej - jest bardzo prosty sposób: 1. wróć do stanu editable poly, bez ms, collopasa itp. 2. Weź symmety z listy modyfikatorów 3. rozwiń symmetry i kliknij mirror 4. teraz przesuń strzałkami i jest ok! pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto