boggoo Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 Próbuje zrobić rewolwer korzystając z referka. Rewolwer ten pochodzi z jednego anime o tytule Trigun. Narazie mam niewiele ale idzie mi chyba dobrze. Mam jeszcze jedno pytanie, czy wie ktoś jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku, bo chciałbym właśnie takim materiałem pokryć tylko nie wiem jak go zrobić, czy powie mi ktoś??:)
boggoo Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 Daję małego update'a, dodałem darę nowych elementów. To powie mi ktoś jak uzyskać taki materiał jak na obrazku nr3 w moim pierwszym poscie??
KamillM Napisano 26 Sierpień 2005 Napisano 26 Sierpień 2005 Jest dobrze ;) Pracuj dalej z powinno być super ;p Siateczka? pzdr
boggoo Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 o to siatka, jest trochę nie przejrzysta z powodu że jeszcze nie umiem dobrze modelować:) Tutaj narazie nie uzywałem MeshSmooth'a.
KamillM Napisano 26 Sierpień 2005 Napisano 26 Sierpień 2005 Miejscami jest trochę za gęsta ;) Zamierzasz to skończyć jako low-poly czy hp? pzdr
boggoo Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 Jeszcze nie wiem jako co będzie ale będę chciał ją zrobić HP. KamilM czy wiesz jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku w moim pierwszym poscie?? Jeżeli tak to powiedz jak można go uzyskać bo czymś takim bym chciał go pokryć.
KamillM Napisano 26 Sierpień 2005 Napisano 26 Sierpień 2005 Hm nie wiem jak :\ Ale wg mnie by trzeba było jakiś bitmap z tymi pasami poziomymi pzdr
boggoo Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 Dałem taką teksturkę i nie wiem czy z taką dobrze wygląda. Kolejnego update'a dam może jutro. Jutro rewolwer powinnien mieć już spust i uchwyt:)
boggoo Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 tutaj zrobił render używając vray'a i mi sięwydaje że tak lepiej wygląda niż wcześniej:)
Szenszi Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Zajebista spluwa bardzo mi sie podoba chociarz giwera z Hellsing była by lepsza :-> ale ta spluwa jest git. Mam pytanko jakiego materiału użyłeś by uzyskać efekt metalu czy użyłeś bitmap?????
boggoo Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 Jakby to powiedzieć Szenszi, z tym metalem to użyłem dwóch tylko materiałów są to w Diffuse dałem materiał sn-strip.bmp na Amount 50(jest to teksturka drewna, który sobie ściągnąłem z neta wraz z innymi teksturami) i w Reflection dałem Refmap.gif. Może się wydać to śmieszne że do zrobienia metalu użyłem tekstury drewna, ale widzicie co to dało. No i Szenszi jest to moja druga taka praca w któej używałem referek, pierwsza jaką zrobiłem to była latarka, powinna być jeszcze gdzieś w Finished Work( tam korzystałem z prawdziwej latarki którą posiadam):).
Szenszi Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 nie liczy się sposób wykonania ale efekt ja robie obecnie katane i szukam dobrego materiału na ostrze bo te maxowe sa do kitu :-( Dzieki za pomoc :->
boggoo Napisano 29 Sierpień 2005 Autor Napisano 29 Sierpień 2005 kolejny update. Dodałem spust, któy będzie jeszcze poprawiany, bo trochę teraz dziwnie wygląda. Co sądzicie o tym??
boggoo Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 Kolejny update. W nim został dodany uchwyt rewolweru i zmniejszony spust wraz z tym co go osłania(z powodu że spust i to było stosunkowo za duże do reszty). Jeszcze będę poprawiał parę elementów i jak je poprawie to weznęsięza szczegóły(no może nie będzie wszystkiego bo nie mam zbyt dokładnych zdjęć:) I mam jeszcze jeden problem, jaki użyć materiał by imitowało to czarne na uchwycie. Czy wie jakiego użyć??
chveti Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 eee...czemu te naboje są dziurawe? :] spluwa ładna ale materiały do bani. jeśli chcesz to ładnie wyeksponować to zmień renderer na choćby vray :>
boggoo Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 Już mam vray i naboje nie są dziurawe tylko grzybkowe(czyli więcej szkud robią w ciele), a powiedz co zrobić by efekt w vray był lepszy by lepiej wszystko wyglądało Jaki sugerujecie bym użył materiał na spluwę i inne rzeczy by lepiej wyglądało??
hkropinski Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 no niewiem, na łuskach się nie znam więc się nie wypowiadam, ale materiały raczej słabe, zwłaszcza na splówie, pozdr
boggoo Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 Zmieniłem materiał na uchwycie, czy teraz lepiej wygląda??
Georgas Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 Mi sie wogóle niepodoba a szczególnie materiały
chveti Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 napewno broń się zbyt błyszczy dodaj trochę gloisness'a , mógłbyś też zrobić podrapaną mapę i wrzucić do specular , co do rączki - odejmij ten śmieszny bump.
boggoo Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Napisano 31 Sierpień 2005 dodałem parę drobiazgów na rewolwerze, a z tym materiałem na rączce nadal nie wiem jak zrobić taki materiał by wyglądał jakby było ze skóry. Czy wie ktoś??
boggoo Napisano 2 Wrzesień 2005 Autor Napisano 2 Wrzesień 2005 Jak uzyskać taki materiał na rączkę by to fajnie wyglądało?? Bo chciałby, by była jakaś skóra(czarna), czy podpowiedziałby mi ktoś??
oo79 Napisano 2 Wrzesień 2005 Napisano 2 Wrzesień 2005 Niedaleko szukalem :-) http://highend3d.com/3dsmax/tutorials/materials_and_texturing/30.html
boggoo Napisano 3 Wrzesień 2005 Autor Napisano 3 Wrzesień 2005 mam pytanie oo79 jak z tych tutoriali skorzystać ze tej strony co mi podałeś??
oo79 Napisano 3 Wrzesień 2005 Napisano 3 Wrzesień 2005 jest tam plik do sciagniecia, scena ma fotel i material jest imitacja skory... nie jestem tego wszystkirgo pewny bo nie analizowalem jeszcze tego /skory/ przypadku ale tradycyjnie plik zassalem :-) "... Here's the max file that made the image above, max5: leather_material_max.zip ..."
boggoo Napisano 4 Wrzesień 2005 Autor Napisano 4 Wrzesień 2005 sorka że narazie nie robię update'a, bo mam nadal problem z materiałem na rączce(także brak czasu), w tym tygodni będę się starał dać update'a:)
boggoo Napisano 12 Wrzesień 2005 Autor Napisano 12 Wrzesień 2005 sorka że nadal nie daje update'a ponieważ szkoła nie pozwala za bardzo, bo po powrocie ze szkoły nie mam czasu na 3D, myślę że jeszcze w tym miesiącu powinienen być jakiś update:) Nadal się męczę z tą rączką i paroma innymi rzeczami, wybaczcie za brak update'a:(
Gacu666 Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 Model fajny, tekstury do poprawy. Na Trigunie sie tak nie znam, czy mógłbyś wrzucić jakiś obrazek pokazujący te spluwe? Ogólnie patrząc to troche dziwnie wygląda to, że lufa jest na dole, a góra jest pusta. To tak jakby bębenek wrzucał nabój dolny, a nie górny =='. (Troche to nielogiczne i nieekonomiczne moim zdaniem).
Koniu_PL Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 Ogólnie to fajnie wychodzi, ale jest jedno zastrzeżenie... to co powiedział Gacu666. I z tym się zgadzam, ale rączka to fajnie wychodzi. Mam też pewne zastrzeżenia do śrubek... chyba ich nie dokończyłeś... ale tego z daleka nie będzie widać. Pozdro.
boggoo Napisano 14 Wrzesień 2005 Autor Napisano 14 Wrzesień 2005 to co Koniu, może być taki materiał na rączce?? Weznę się za to znów jeszcze w tym miesiącu, w najbliższym czasie jakbym miał zamiar wziąść sięza to to byłby weekend:). Materiały wiem że nie są najlepsze, bo ja jeszcze nie umiem dobrze teksturować:(Doradzcie mi co zrobić by to ładniej wyglądało, byłbym naprawdę wdzięczny. Jakbyktoś miał jakąś fajną teksturkę, która by się nadawała na materiał metalu i rączki to prosze wysłać na maila ( [email protected] )
Koniu_PL Napisano 14 Wrzesień 2005 Napisano 14 Wrzesień 2005 boggoo Co do rączki to bardzo fajnie wyszła. Liczę na to, że zobaczę jak najszybciej ładnie wykończony projekt. Jak na razie powodzenia ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się