Skocz do zawartości

[obiekt] 3D:Rewolwer 45. Long Colt Agl Arms Factory[UPDATE 31 sierpnia 19:06]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Próbuje zrobić rewolwer korzystając z referka. Rewolwer ten pochodzi z jednego anime o tytule Trigun.

 

Narazie mam niewiele ale idzie mi chyba dobrze.

 

 

Mam jeszcze jedno pytanie, czy wie ktoś jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku, bo chciałbym właśnie takim materiałem pokryć tylko nie wiem jak go zrobić, czy powie mi ktoś??:)

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Daję małego update'a, dodałem darę nowych elementów.

 

To powie mi ktoś jak uzyskać taki materiał jak na obrazku nr3 w moim pierwszym poscie??

Napisano

Jeszcze nie wiem jako co będzie ale będę chciał ją zrobić HP. KamilM czy wiesz jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku w moim pierwszym poscie?? Jeżeli tak to powiedz jak można go uzyskać bo czymś takim bym chciał go pokryć.

Napisano

Dałem taką teksturkę i nie wiem czy z taką dobrze wygląda. Kolejnego update'a dam może jutro. Jutro rewolwer powinnien mieć już spust i uchwyt:)

Napisano

Zajebista spluwa bardzo mi sie podoba chociarz giwera z Hellsing była by lepsza :-> ale ta spluwa jest git. Mam pytanko jakiego materiału użyłeś by uzyskać efekt metalu czy użyłeś bitmap?????

Napisano

Jakby to powiedzieć Szenszi, z tym metalem to użyłem dwóch tylko materiałów są to w Diffuse dałem materiał sn-strip.bmp na Amount 50(jest to teksturka drewna, który sobie ściągnąłem z neta wraz z innymi teksturami) i w Reflection dałem Refmap.gif. Może się wydać to śmieszne że do zrobienia metalu użyłem tekstury drewna, ale widzicie co to dało. No i Szenszi jest to moja druga taka praca w któej używałem referek, pierwsza jaką zrobiłem to była latarka, powinna być jeszcze gdzieś w Finished Work( tam korzystałem z prawdziwej latarki którą posiadam):).

Napisano

Kolejny update. W nim został dodany uchwyt rewolweru i zmniejszony spust wraz z tym co go osłania(z powodu że spust i to było stosunkowo za duże do reszty). Jeszcze będę poprawiał parę elementów i jak je poprawie to weznęsięza szczegóły(no może nie będzie wszystkiego bo nie mam zbyt dokładnych zdjęć:)

 

I mam jeszcze jeden problem, jaki użyć materiał by imitowało to czarne na uchwycie.

Czy wie jakiego użyć??

Napisano

eee...czemu te naboje są dziurawe? :]

spluwa ładna ale materiały do bani.

jeśli chcesz to ładnie wyeksponować to zmień renderer na choćby vray :>

Napisano

Już mam vray i naboje nie są dziurawe tylko grzybkowe(czyli więcej szkud robią w ciele), a powiedz co zrobić by efekt w vray był lepszy by lepiej wszystko wyglądało

 

Jaki sugerujecie bym użył materiał na spluwę i inne rzeczy by lepiej wyglądało??

Napisano

napewno broń się zbyt błyszczy dodaj trochę gloisness'a , mógłbyś też zrobić podrapaną mapę i wrzucić do specular , co do rączki - odejmij ten śmieszny bump.

Napisano

dodałem parę drobiazgów na rewolwerze, a z tym materiałem na rączce nadal nie wiem jak zrobić taki materiał by wyglądał jakby było ze skóry. Czy wie ktoś??

Napisano

Jak uzyskać taki materiał na rączkę by to fajnie wyglądało?? Bo chciałby, by była jakaś skóra(czarna), czy podpowiedziałby mi ktoś??

Napisano

jest tam plik do sciagniecia, scena ma fotel i material jest imitacja skory... nie jestem tego wszystkirgo pewny bo nie analizowalem jeszcze tego /skory/ przypadku ale tradycyjnie plik zassalem :-)

"...

Here's the max file that made the image above, max5: leather_material_max.zip

..."

Napisano

sorka że narazie nie robię update'a, bo mam nadal problem z materiałem na rączce(także brak czasu), w tym tygodni będę się starał dać update'a:)

Napisano

sorka że nadal nie daje update'a ponieważ szkoła nie pozwala za bardzo, bo po powrocie ze szkoły nie mam czasu na 3D, myślę że jeszcze w tym miesiącu powinienen być jakiś update:) Nadal się męczę z tą rączką i paroma innymi rzeczami, wybaczcie za brak update'a:(

Napisano

Model fajny, tekstury do poprawy. Na Trigunie sie tak nie znam, czy mógłbyś wrzucić jakiś obrazek pokazujący te spluwe?

 

Ogólnie patrząc to troche dziwnie wygląda to, że lufa jest na dole, a góra jest pusta. To tak jakby bębenek wrzucał nabój dolny, a nie górny =='. (Troche to nielogiczne i nieekonomiczne moim zdaniem).

Napisano

Ogólnie to fajnie wychodzi, ale jest jedno zastrzeżenie... to co powiedział Gacu666. I z tym się zgadzam, ale rączka to fajnie wychodzi. Mam też pewne zastrzeżenia do śrubek... chyba ich nie dokończyłeś... ale tego z daleka nie będzie widać. Pozdro.

Napisano

to co Koniu, może być taki materiał na rączce??

Weznę się za to znów jeszcze w tym miesiącu, w najbliższym czasie jakbym miał zamiar wziąść sięza to to byłby weekend:). Materiały wiem że nie są najlepsze, bo ja jeszcze nie umiem dobrze teksturować:(Doradzcie mi co zrobić by to ładniej wyglądało, byłbym naprawdę wdzięczny. Jakbyktoś miał jakąś fajną teksturkę, która by się nadawała na materiał metalu i rączki to prosze wysłać na maila ( [email protected] )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności