Skocz do zawartości

[obiekt] 3D:Rewolwer 45. Long Colt Agl Arms Factory[UPDATE 31 sierpnia 19:06]


boggoo

Rekomendowane odpowiedzi

Próbuje zrobić rewolwer korzystając z referka. Rewolwer ten pochodzi z jednego anime o tytule Trigun.

 

Narazie mam niewiele ale idzie mi chyba dobrze.

 

 

Mam jeszcze jedno pytanie, czy wie ktoś jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku, bo chciałbym właśnie takim materiałem pokryć tylko nie wiem jak go zrobić, czy powie mi ktoś??:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeszcze nie wiem jako co będzie ale będę chciał ją zrobić HP. KamilM czy wiesz jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku w moim pierwszym poscie?? Jeżeli tak to powiedz jak można go uzyskać bo czymś takim bym chciał go pokryć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby to powiedzieć Szenszi, z tym metalem to użyłem dwóch tylko materiałów są to w Diffuse dałem materiał sn-strip.bmp na Amount 50(jest to teksturka drewna, który sobie ściągnąłem z neta wraz z innymi teksturami) i w Reflection dałem Refmap.gif. Może się wydać to śmieszne że do zrobienia metalu użyłem tekstury drewna, ale widzicie co to dało. No i Szenszi jest to moja druga taka praca w któej używałem referek, pierwsza jaką zrobiłem to była latarka, powinna być jeszcze gdzieś w Finished Work( tam korzystałem z prawdziwej latarki którą posiadam):).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny update. W nim został dodany uchwyt rewolweru i zmniejszony spust wraz z tym co go osłania(z powodu że spust i to było stosunkowo za duże do reszty). Jeszcze będę poprawiał parę elementów i jak je poprawie to weznęsięza szczegóły(no może nie będzie wszystkiego bo nie mam zbyt dokładnych zdjęć:)

 

I mam jeszcze jeden problem, jaki użyć materiał by imitowało to czarne na uchwycie.

Czy wie jakiego użyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mam vray i naboje nie są dziurawe tylko grzybkowe(czyli więcej szkud robią w ciele), a powiedz co zrobić by efekt w vray był lepszy by lepiej wszystko wyglądało

 

Jaki sugerujecie bym użył materiał na spluwę i inne rzeczy by lepiej wyglądało??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorka że nadal nie daje update'a ponieważ szkoła nie pozwala za bardzo, bo po powrocie ze szkoły nie mam czasu na 3D, myślę że jeszcze w tym miesiącu powinienen być jakiś update:) Nadal się męczę z tą rączką i paroma innymi rzeczami, wybaczcie za brak update'a:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model fajny, tekstury do poprawy. Na Trigunie sie tak nie znam, czy mógłbyś wrzucić jakiś obrazek pokazujący te spluwe?

 

Ogólnie patrząc to troche dziwnie wygląda to, że lufa jest na dole, a góra jest pusta. To tak jakby bębenek wrzucał nabój dolny, a nie górny =='. (Troche to nielogiczne i nieekonomiczne moim zdaniem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to fajnie wychodzi, ale jest jedno zastrzeżenie... to co powiedział Gacu666. I z tym się zgadzam, ale rączka to fajnie wychodzi. Mam też pewne zastrzeżenia do śrubek... chyba ich nie dokończyłeś... ale tego z daleka nie będzie widać. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co Koniu, może być taki materiał na rączce??

Weznę się za to znów jeszcze w tym miesiącu, w najbliższym czasie jakbym miał zamiar wziąść sięza to to byłby weekend:). Materiały wiem że nie są najlepsze, bo ja jeszcze nie umiem dobrze teksturować:(Doradzcie mi co zrobić by to ładniej wyglądało, byłbym naprawdę wdzięczny. Jakbyktoś miał jakąś fajną teksturkę, która by się nadawała na materiał metalu i rączki to prosze wysłać na maila ( [email protected] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności