Napisano 25 Sierpień 200519 l Próbuje zrobić rewolwer korzystając z referka. Rewolwer ten pochodzi z jednego anime o tytule Trigun. Narazie mam niewiele ale idzie mi chyba dobrze. Mam jeszcze jedno pytanie, czy wie ktoś jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku, bo chciałbym właśnie takim materiałem pokryć tylko nie wiem jak go zrobić, czy powie mi ktoś??:)
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor Daję małego update'a, dodałem darę nowych elementów. To powie mi ktoś jak uzyskać taki materiał jak na obrazku nr3 w moim pierwszym poscie??
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor o to siatka, jest trochę nie przejrzysta z powodu że jeszcze nie umiem dobrze modelować:) Tutaj narazie nie uzywałem MeshSmooth'a.
Napisano 26 Sierpień 200519 l Miejscami jest trochę za gęsta ;) Zamierzasz to skończyć jako low-poly czy hp? pzdr
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor Jeszcze nie wiem jako co będzie ale będę chciał ją zrobić HP. KamilM czy wiesz jak uzyskać taki materiał jak na trzecim obrazku w moim pierwszym poscie?? Jeżeli tak to powiedz jak można go uzyskać bo czymś takim bym chciał go pokryć.
Napisano 26 Sierpień 200519 l Hm nie wiem jak :\ Ale wg mnie by trzeba było jakiś bitmap z tymi pasami poziomymi pzdr
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor Dałem taką teksturkę i nie wiem czy z taką dobrze wygląda. Kolejnego update'a dam może jutro. Jutro rewolwer powinnien mieć już spust i uchwyt:)
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor tutaj zrobił render używając vray'a i mi sięwydaje że tak lepiej wygląda niż wcześniej:)
Napisano 27 Sierpień 200519 l Zajebista spluwa bardzo mi sie podoba chociarz giwera z Hellsing była by lepsza :-> ale ta spluwa jest git. Mam pytanko jakiego materiału użyłeś by uzyskać efekt metalu czy użyłeś bitmap?????
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor Jakby to powiedzieć Szenszi, z tym metalem to użyłem dwóch tylko materiałów są to w Diffuse dałem materiał sn-strip.bmp na Amount 50(jest to teksturka drewna, który sobie ściągnąłem z neta wraz z innymi teksturami) i w Reflection dałem Refmap.gif. Może się wydać to śmieszne że do zrobienia metalu użyłem tekstury drewna, ale widzicie co to dało. No i Szenszi jest to moja druga taka praca w któej używałem referek, pierwsza jaką zrobiłem to była latarka, powinna być jeszcze gdzieś w Finished Work( tam korzystałem z prawdziwej latarki którą posiadam):).
Napisano 27 Sierpień 200519 l nie liczy się sposób wykonania ale efekt ja robie obecnie katane i szukam dobrego materiału na ostrze bo te maxowe sa do kitu :-( Dzieki za pomoc :->
Napisano 29 Sierpień 200519 l Autor kolejny update. Dodałem spust, któy będzie jeszcze poprawiany, bo trochę teraz dziwnie wygląda. Co sądzicie o tym??
Napisano 31 Sierpień 200519 l Autor Kolejny update. W nim został dodany uchwyt rewolweru i zmniejszony spust wraz z tym co go osłania(z powodu że spust i to było stosunkowo za duże do reszty). Jeszcze będę poprawiał parę elementów i jak je poprawie to weznęsięza szczegóły(no może nie będzie wszystkiego bo nie mam zbyt dokładnych zdjęć:) I mam jeszcze jeden problem, jaki użyć materiał by imitowało to czarne na uchwycie. Czy wie jakiego użyć??
Napisano 31 Sierpień 200519 l eee...czemu te naboje są dziurawe? :] spluwa ładna ale materiały do bani. jeśli chcesz to ładnie wyeksponować to zmień renderer na choćby vray :>
Napisano 31 Sierpień 200519 l Autor Już mam vray i naboje nie są dziurawe tylko grzybkowe(czyli więcej szkud robią w ciele), a powiedz co zrobić by efekt w vray był lepszy by lepiej wszystko wyglądało Jaki sugerujecie bym użył materiał na spluwę i inne rzeczy by lepiej wyglądało??
Napisano 31 Sierpień 200519 l no niewiem, na łuskach się nie znam więc się nie wypowiadam, ale materiały raczej słabe, zwłaszcza na splówie, pozdr
Napisano 31 Sierpień 200519 l napewno broń się zbyt błyszczy dodaj trochę gloisness'a , mógłbyś też zrobić podrapaną mapę i wrzucić do specular , co do rączki - odejmij ten śmieszny bump.
Napisano 31 Sierpień 200519 l Autor dodałem parę drobiazgów na rewolwerze, a z tym materiałem na rączce nadal nie wiem jak zrobić taki materiał by wyglądał jakby było ze skóry. Czy wie ktoś??
Napisano 2 Wrzesień 200519 l Autor Jak uzyskać taki materiał na rączkę by to fajnie wyglądało?? Bo chciałby, by była jakaś skóra(czarna), czy podpowiedziałby mi ktoś??
Napisano 2 Wrzesień 200519 l Niedaleko szukalem :-) http://highend3d.com/3dsmax/tutorials/materials_and_texturing/30.html
Napisano 3 Wrzesień 200519 l Autor mam pytanie oo79 jak z tych tutoriali skorzystać ze tej strony co mi podałeś??
Napisano 3 Wrzesień 200519 l jest tam plik do sciagniecia, scena ma fotel i material jest imitacja skory... nie jestem tego wszystkirgo pewny bo nie analizowalem jeszcze tego /skory/ przypadku ale tradycyjnie plik zassalem :-) "... Here's the max file that made the image above, max5: leather_material_max.zip ..."
Napisano 4 Wrzesień 200519 l Autor sorka że narazie nie robię update'a, bo mam nadal problem z materiałem na rączce(także brak czasu), w tym tygodni będę się starał dać update'a:)
Napisano 12 Wrzesień 200519 l Autor sorka że nadal nie daje update'a ponieważ szkoła nie pozwala za bardzo, bo po powrocie ze szkoły nie mam czasu na 3D, myślę że jeszcze w tym miesiącu powinienen być jakiś update:) Nadal się męczę z tą rączką i paroma innymi rzeczami, wybaczcie za brak update'a:(
Napisano 13 Wrzesień 200519 l Model fajny, tekstury do poprawy. Na Trigunie sie tak nie znam, czy mógłbyś wrzucić jakiś obrazek pokazujący te spluwe? Ogólnie patrząc to troche dziwnie wygląda to, że lufa jest na dole, a góra jest pusta. To tak jakby bębenek wrzucał nabój dolny, a nie górny =='. (Troche to nielogiczne i nieekonomiczne moim zdaniem).
Napisano 14 Wrzesień 200519 l Ogólnie to fajnie wychodzi, ale jest jedno zastrzeżenie... to co powiedział Gacu666. I z tym się zgadzam, ale rączka to fajnie wychodzi. Mam też pewne zastrzeżenia do śrubek... chyba ich nie dokończyłeś... ale tego z daleka nie będzie widać. Pozdro.
Napisano 14 Wrzesień 200519 l Autor to co Koniu, może być taki materiał na rączce?? Weznę się za to znów jeszcze w tym miesiącu, w najbliższym czasie jakbym miał zamiar wziąść sięza to to byłby weekend:). Materiały wiem że nie są najlepsze, bo ja jeszcze nie umiem dobrze teksturować:(Doradzcie mi co zrobić by to ładniej wyglądało, byłbym naprawdę wdzięczny. Jakbyktoś miał jakąś fajną teksturkę, która by się nadawała na materiał metalu i rączki to prosze wysłać na maila ( [email protected] )
Napisano 14 Wrzesień 200519 l boggoo Co do rączki to bardzo fajnie wyszła. Liczę na to, że zobaczę jak najszybciej ładnie wykończony projekt. Jak na razie powodzenia ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto