Napisano 26 Sierpień 200519 l Potrzebuje pilnie pomocy w tworzeniu i nakladaniu textur na dany przedmiot, badz napis, prosze o dokladne i kolejne etapy nakladania tekstury
Napisano 26 Sierpień 200519 l o tworzeniu to poprzerabiaj tutoriale i videotudoriale. na evermotion jest super videotutorial z vraya, niestety płatny... a nakładasz tak: 1. wybierasz materiał 2. zaznaczasz objekt 3. klikasz show map in vievport 4. assign material to selection pozdr
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor ja mam 3ds max-a 6 i jestem bardzo slabo zorientowany we wsztkich skrotach itp... tak ze prosze po kolej jezeli mozesz wytlumaczyc mi nakladanie tekstury np na dany napis, sprobowalem kliknac na obietk i zaznaczcy to co napisales ale jakos nie moge znalesc tych tekstur =/
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor a Nie mogl bys mi pomoc, prosze bo ja tam zbytnio na angielskim sie nie znam a masz moze spolszczenie do 3ds max 6 ?
Napisano 26 Sierpień 200519 l bez angielskiego w CG daleko nie zajdziesz, lepiej ucz się języka niż teksturowania :) a co do 3ds PL, nie mam, ale podobno istnieje
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor mistrzu 6 z ang mialem na koniec klasy, ale w szkole tego nie ucza =] prosze CI powiedz mi jak sie chociaz naklada teksture na przedmiot albo podaj jakis kontakt to pogadamy dokladniej :)
Napisano 26 Sierpień 200519 l najprościej to przeciągnąc z ekspoalatora (trudnesłowo:)) na obiekt poczytaj w bazie tutoriali o teksturowaniu, są po polsku jeśli miałeś 6 to czego nie rozumiesz?
Napisano 26 Sierpień 200519 l zaznacz obiekt, potem wcinij M i jesteś w Material Editor. tam przygotuj sobie materiał i dodaj gotym magicznym przyciskiem do sceny...
Napisano 26 Sierpień 200519 l Po pierwsze, nie polecam żadnego spolszczenia, bo to nic Ci nie pomoże - poważnie. Jeżeli masz już zrobiony materiał z teksturką, to robisz tak jak napisał hkropinski. Czasami musisz jeszcze zmapować obiekt - w 3dsmax nakładasz na obiekt modyfikator UVWMap lub unwrap.
Napisano 26 Sierpień 200519 l http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html slownik online- bardzo dobry UVWmap sluzy do mapowania a unwrap do edytowania tego co zmapowales naloz na obiekt "checker" i bedziesz widzial czy tekstura sie rozciaga czy nie- jak wszedzie beda idelane kwadraciki- biale i czarne to jest dobrze
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor Bardzo wam dziekuje za pomoc, jeszcze tylko sprawdze co i jak ale na pewno macie racje :) jeszcze raz wielkie dzieki, jak bede mial dalej jakis klopot to zwroce sie do was o pomoc
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor mam jeszcze jedna prosbe, czy ma ktos zapisane ustawienia z jak najlepsza Grafika w czasie renderowania ?? =]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto