Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Potężny soft, choć by go wykorzystać, potrzebna jest potężna wiedza. W tym środowisku już nikt nie pyta się, czy to da się zrobić , tylko jak to zrobić, no i rezultaty są zdumiewające . ;] Pracuje w Maya, ciekawe czy to, co powiedział ten Pan, jest prawdą, trzeba sprawdzić. ;)

Napisano

"Sharkboy and LavaGirl in 3-D" robiony był nie tylko w Houdini. 90% modeli było robione w mayce a ostatni rendering w 3ds max z wykorzystaniem Brazil`a. FBX łączy softy

Napisano

Nie zebym watpil w twoje informacje ale koles mowil ze "all dołs displejsments" a brazil r/s nie potrafi renderowac dispow chyba ze sie cos zmienilo.

Napisano

sartr mowie oczywiscie o rendertime displejsment (np. finalrender i genialny mtd)

Z tego co mi wiadomo to dopiero wersja 2.0 bedzie posiadala ten ficzer ;)

1.2 posiada displejsmenty tylko z wyjscia + zwiekszenie poligonow przed renderem.

 

Dlatego wydawalo mi sie ze Brazil odpada ale skoro tam tak pisza ;)

Napisano

modele w orphanage robione sa na maya, silo, i paru innych softach. Rendery s apraktycznie zawsze w brazilu, bo pracuja tu kolesie ze splutterfish. Wiec czy to animacja z maya czyhoudini, najczesciej jest to eksportowane do maxa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności