Skocz do zawartości

Houdini demoreel


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Potężny soft, choć by go wykorzystać, potrzebna jest potężna wiedza. W tym środowisku już nikt nie pyta się, czy to da się zrobić , tylko jak to zrobić, no i rezultaty są zdumiewające . ;] Pracuje w Maya, ciekawe czy to, co powiedział ten Pan, jest prawdą, trzeba sprawdzić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Sharkboy and LavaGirl in 3-D" robiony był nie tylko w Houdini. 90% modeli było robione w mayce a ostatni rendering w 3ds max z wykorzystaniem Brazil`a. FBX łączy softy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sartr mowie oczywiscie o rendertime displejsment (np. finalrender i genialny mtd)

Z tego co mi wiadomo to dopiero wersja 2.0 bedzie posiadala ten ficzer ;)

1.2 posiada displejsmenty tylko z wyjscia + zwiekszenie poligonow przed renderem.

 

Dlatego wydawalo mi sie ze Brazil odpada ale skoro tam tak pisza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modele w orphanage robione sa na maya, silo, i paru innych softach. Rendery s apraktycznie zawsze w brazilu, bo pracuja tu kolesie ze splutterfish. Wiec czy to animacja z maya czyhoudini, najczesciej jest to eksportowane do maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności