Napisano 29 Sierpień 200519 l heh. ładnie się natrudzili przy "Sharkboy and LavaGirl in 3-D". końcowy efekt wybuchu jest niesamowity :)
Napisano 29 Sierpień 200519 l Potężny soft, choć by go wykorzystać, potrzebna jest potężna wiedza. W tym środowisku już nikt nie pyta się, czy to da się zrobić , tylko jak to zrobić, no i rezultaty są zdumiewające . ;] Pracuje w Maya, ciekawe czy to, co powiedział ten Pan, jest prawdą, trzeba sprawdzić. ;)
Napisano 29 Sierpień 200519 l "Sharkboy and LavaGirl in 3-D" robiony był nie tylko w Houdini. 90% modeli było robione w mayce a ostatni rendering w 3ds max z wykorzystaniem Brazil`a. FBX łączy softy
Napisano 30 Sierpień 200519 l Nie zebym watpil w twoje informacje ale koles mowil ze "all dołs displejsments" a brazil r/s nie potrafi renderowac dispow chyba ze sie cos zmienilo.
Napisano 30 Sierpień 200519 l Na tej stronie jest jeden z wywiadów które udało mi się odszukać http://www.vfxblog.com/articles/kevin_baillie_on_shark_boy_and_lava_girl/index.html
Napisano 30 Sierpień 200519 l sartr mowie oczywiscie o rendertime displejsment (np. finalrender i genialny mtd) Z tego co mi wiadomo to dopiero wersja 2.0 bedzie posiadala ten ficzer ;) 1.2 posiada displejsmenty tylko z wyjscia + zwiekszenie poligonow przed renderem. Dlatego wydawalo mi sie ze Brazil odpada ale skoro tam tak pisza ;)
Napisano 30 Sierpień 200519 l modele w orphanage robione sa na maya, silo, i paru innych softach. Rendery s apraktycznie zawsze w brazilu, bo pracuja tu kolesie ze splutterfish. Wiec czy to animacja z maya czyhoudini, najczesciej jest to eksportowane do maxa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto