Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh. ładnie się natrudzili przy "Sharkboy and LavaGirl in 3-D". końcowy efekt wybuchu jest niesamowity :)

Napisano

Potężny soft, choć by go wykorzystać, potrzebna jest potężna wiedza. W tym środowisku już nikt nie pyta się, czy to da się zrobić , tylko jak to zrobić, no i rezultaty są zdumiewające . ;] Pracuje w Maya, ciekawe czy to, co powiedział ten Pan, jest prawdą, trzeba sprawdzić. ;)

Napisano

"Sharkboy and LavaGirl in 3-D" robiony był nie tylko w Houdini. 90% modeli było robione w mayce a ostatni rendering w 3ds max z wykorzystaniem Brazil`a. FBX łączy softy

Napisano

sartr mowie oczywiscie o rendertime displejsment (np. finalrender i genialny mtd)

Z tego co mi wiadomo to dopiero wersja 2.0 bedzie posiadala ten ficzer ;)

1.2 posiada displejsmenty tylko z wyjscia + zwiekszenie poligonow przed renderem.

 

Dlatego wydawalo mi sie ze Brazil odpada ale skoro tam tak pisza ;)

Napisano

modele w orphanage robione sa na maya, silo, i paru innych softach. Rendery s apraktycznie zawsze w brazilu, bo pracuja tu kolesie ze splutterfish. Wiec czy to animacja z maya czyhoudini, najczesciej jest to eksportowane do maxa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności