Gadon Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Mam taki problemik- mam nalozoną texturke/material na obiekt i na bieząco zmieniam go w photoshopie. i jesli przelaczam sie do okna 3dmaxa i wybieram szybki render to niestety texturka pozostaje stara, nie zmieniona (oczywiscie nazwa texturki caly czas pozostaje taka sama) :( za kazdym razem musze otwierac edytor materialow i otworzyc nową texturke.. mozna to jakos zautomatyzowac? tak zeby po prostu podczas szybkiego rendera pobierał już tą nową, zmienioną texture?
AGmakonts Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 a zapisywałes w szopie? Z resztą to nie bd działaś bo max nie dostaje informacji że ma przeładowac teksture, jak jestes taki wygodny to potrzebujesz BP (body paint)
piotrek Napisano 30 Sierpień 2005 Napisano 30 Sierpień 2005 musisz zapisać teksturkę do pliku i w Edytorze materiałów kliknąć przycisk reload, upload czy jakoś tak pozdr
Bacry Napisano 30 Sierpień 2005 Napisano 30 Sierpień 2005 nie trzeba klikać reload, u mnie odświerza na bieżąco oczywiście po zapisaniu w ps. trzeba tylko lekko poruszyć obrazem. Jak u ciebie nie działa to może być też wina sterowników. U mnie czasami model się strasznie kaszani robi się zupełna sieczka (ciężko ten widok nawet opisać) muszę go wtedy ukryć i odkryć i wszystko jest OK :D
Gadon Napisano 30 Sierpień 2005 Autor Napisano 30 Sierpień 2005 Bacry - chyba cos w tym jest co piszesz... bo okolo tydzien temu robilem w maxie ...i mialem to samo ze samo automatycznie sie reload materialu robil jak poruszylem obiektem troche...a teraz nie moge nic.... musze wejsc do edytora materialow i wybrac ten sam material...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się