Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problemik- mam nalozoną texturke/material na obiekt i na bieząco zmieniam go w photoshopie. i jesli przelaczam sie do okna 3dmaxa i wybieram szybki render to niestety texturka pozostaje stara, nie zmieniona (oczywiscie nazwa texturki caly czas pozostaje taka sama) :( za kazdym razem musze otwierac edytor materialow i otworzyc nową texturke..

 

mozna to jakos zautomatyzowac? tak zeby po prostu podczas szybkiego rendera pobierał już tą nową, zmienioną texture?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 859
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a zapisywałes w szopie? Z resztą to nie bd działaś bo max nie dostaje informacji że ma przeładowac teksture, jak jestes taki wygodny to potrzebujesz BP (body paint)

Napisano

musisz zapisać teksturkę do pliku i w Edytorze materiałów kliknąć przycisk reload, upload czy jakoś tak

 

pozdr

Napisano

nie trzeba klikać reload, u mnie odświerza na bieżąco oczywiście po zapisaniu w ps. trzeba tylko lekko poruszyć obrazem. Jak u ciebie nie działa to może być też wina sterowników. U mnie czasami model się strasznie kaszani robi się zupełna sieczka (ciężko ten widok nawet opisać) muszę go wtedy ukryć i odkryć i wszystko jest OK :D

Napisano
  • Autor

Bacry - chyba cos w tym jest co piszesz... bo okolo tydzien temu robilem w maxie ...i mialem to samo ze samo automatycznie sie reload materialu robil jak poruszylem obiektem troche...a teraz nie moge nic.... musze wejsc do edytora materialow i wybrac ten sam material...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności