Napisano 29 Sierpień 200519 l Mam taki problemik- mam nalozoną texturke/material na obiekt i na bieząco zmieniam go w photoshopie. i jesli przelaczam sie do okna 3dmaxa i wybieram szybki render to niestety texturka pozostaje stara, nie zmieniona (oczywiscie nazwa texturki caly czas pozostaje taka sama) :( za kazdym razem musze otwierac edytor materialow i otworzyc nową texturke.. mozna to jakos zautomatyzowac? tak zeby po prostu podczas szybkiego rendera pobierał już tą nową, zmienioną texture?
Napisano 29 Sierpień 200519 l a zapisywałes w szopie? Z resztą to nie bd działaś bo max nie dostaje informacji że ma przeładowac teksture, jak jestes taki wygodny to potrzebujesz BP (body paint)
Napisano 30 Sierpień 200519 l musisz zapisać teksturkę do pliku i w Edytorze materiałów kliknąć przycisk reload, upload czy jakoś tak pozdr
Napisano 30 Sierpień 200519 l nie trzeba klikać reload, u mnie odświerza na bieżąco oczywiście po zapisaniu w ps. trzeba tylko lekko poruszyć obrazem. Jak u ciebie nie działa to może być też wina sterowników. U mnie czasami model się strasznie kaszani robi się zupełna sieczka (ciężko ten widok nawet opisać) muszę go wtedy ukryć i odkryć i wszystko jest OK :D
Napisano 30 Sierpień 200519 l Autor Bacry - chyba cos w tym jest co piszesz... bo okolo tydzien temu robilem w maxie ...i mialem to samo ze samo automatycznie sie reload materialu robil jak poruszylem obiektem troche...a teraz nie moge nic.... musze wejsc do edytora materialow i wybrac ten sam material...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto