nosal Napisano 30 Sierpień 2005 Napisano 30 Sierpień 2005 witam czy moze mi ktos powiedziec jak ponizszy tutorial przelozyc na xsi? http://www.cgunderground.com/tutorials/Daniel_Buck/tire_tut_2/index.php jestem z niego zielony i nie wiem jak sie to wszystko tam ma czyli klonowanie jednej czesci tak by pote one sie zlaczyly a na koniec chyba odpowiednik maxowego bend :) Ma ktos chec wspomoc uczacego sie?
nielot007 Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 hmmm skoro narazie nic oxsi nie wiesz to nie lepiej robic tutki do xsi??
_michal Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 Nie używaj benda, tylko zrób krzywą okrąg: Get -> primitive -> curve -> circle Wybierz zwój bieżnik i zdeformuj go wzdłuż krzywej Deform -> by Curve potem pobaw się opcjami, powinno wyjść. nielot007 ma trochę racji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się