wit_ex Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 Kto da mi lekcje w Max3ds6 jak zrobic szkło w Mental ray?
Vorek Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 jeżeli chcesz szybko i bezstresowo to klikasz na "standard" i wybierasz glass(physic_phen) i ustawiasz tlyko współczynnik załamania, kolor itp. jaki CI pasuje. Możesz też się pobawić materiałem mental_ray i shaderem glass(lume) tylko że tu musisz już ustawiać osobne shadery dla fotonów, powierzchni itp. Shader glass(lume) dobrze się też spisuje z materiałami maxowymi a zwłaszcza jeżeli zapoznasz się z zakładką "mental ray connection" Ostatecznie możesz zrobić szkło za pomocą "zwykłego" materiału raytrace (są tutki na ten temat, generalnie spraowadza się do ustawienia odpowienio "reflect", "transparency" "index of refr." "spceular" itp. dojdziesz do tego:) Jest 1000+1 sposobów na dobre i różne szkła w mentalu. Poecam przejrzeć stronkę Jeffa Pattona i jego wątek na CGtalk, no i EKSPERYMENTOWAĆ ile się da :) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi