Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

jeżeli chcesz szybko i bezstresowo to klikasz na "standard" i wybierasz glass(physic_phen) i ustawiasz tlyko współczynnik załamania, kolor itp. jaki CI pasuje.

 

Możesz też się pobawić materiałem mental_ray i shaderem glass(lume) tylko że tu musisz już ustawiać osobne shadery dla fotonów, powierzchni itp.

 

Shader glass(lume) dobrze się też spisuje z materiałami maxowymi a zwłaszcza jeżeli zapoznasz się z zakładką "mental ray connection"

 

Ostatecznie możesz zrobić szkło za pomocą "zwykłego" materiału raytrace (są tutki na ten temat, generalnie spraowadza się do ustawienia odpowienio "reflect", "transparency" "index of refr." "spceular" itp. dojdziesz do tego:)

 

Jest 1000+1 sposobów na dobre i różne szkła w mentalu. Poecam przejrzeć stronkę Jeffa Pattona i jego wątek na CGtalk, no i EKSPERYMENTOWAĆ ile się da :)

 

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.