Skocz do zawartości

Szkło w Mental Ray


wit_ex

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jeżeli chcesz szybko i bezstresowo to klikasz na "standard" i wybierasz glass(physic_phen) i ustawiasz tlyko współczynnik załamania, kolor itp. jaki CI pasuje.

 

Możesz też się pobawić materiałem mental_ray i shaderem glass(lume) tylko że tu musisz już ustawiać osobne shadery dla fotonów, powierzchni itp.

 

Shader glass(lume) dobrze się też spisuje z materiałami maxowymi a zwłaszcza jeżeli zapoznasz się z zakładką "mental ray connection"

 

Ostatecznie możesz zrobić szkło za pomocą "zwykłego" materiału raytrace (są tutki na ten temat, generalnie spraowadza się do ustawienia odpowienio "reflect", "transparency" "index of refr." "spceular" itp. dojdziesz do tego:)

 

Jest 1000+1 sposobów na dobre i różne szkła w mentalu. Poecam przejrzeć stronkę Jeffa Pattona i jego wątek na CGtalk, no i EKSPERYMENTOWAĆ ile się da :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności