Napisano 6 Wrzesień 200519 l Witam. Robie wizualizacje mieszkania i oswietlam je kilkoma swiatlami jedno mrOmni a reszta mr Target Spot jest ich kolo 10 o roznej sile swiecenia. Po wyrenderowaniu w Mental Rayu otrzymalem takie dziwne przeklamania. (Z jednym swiatlem Omni wszystko jest Ok). Bardzo proszę o radę jak pozbyc sie tych żółtych plam.
Napisano 6 Wrzesień 200519 l Autor oto ustawienia. nie uzywam GI nie Caustic Dlugo mi sie rendeowalo wiec narazie wiekszego rendera nie wrzuce.
Napisano 6 Wrzesień 200519 l IMHO masz złą skalę w scenie, albo jest za duża. Pamiętaj że jak renderujesz mentalem to musisz jednostek wielkości przestrzegać tak żeby lampka nie miała np 2 km. może tu pomóc ustawienie bardzo dużych radiusów dla FG. No a poza tym przy scenach zamkniętych globalka się przydaje bardziej niż przy otwartych bo FG sobie nie radzi. FG jest lepszy do scen otwartych z użyciem skylighta np.
Napisano 7 Wrzesień 200519 l Dave dobrze gada, skala jest strasznie ważna jeśli renderujesz mentalem. GI radzę wlączyć w interiorku, zobacz sobie do minibitwy naszej, wrzucałem tam moje mentalowe ustawienia "poglądowe", oczywiście w Twojej scenie będą nieco inne ale może Ci się to przyda. Jeszcze inna sprawa: zaznacz "rebuild" w ustawieniach FG, możliwe że w tym tkwi przyczyna Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto