Skocz do zawartości

Problem z oswietleniem - dziwne plamy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Robie wizualizacje mieszkania i oswietlam je kilkoma swiatlami jedno mrOmni a reszta mr Target Spot jest ich kolo 10 o roznej sile swiecenia. Po wyrenderowaniu w Mental Rayu otrzymalem takie dziwne przeklamania.

(Z jednym swiatlem Omni wszystko jest Ok).

Bardzo proszę o radę jak pozbyc sie tych żółtych plam.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

IMHO masz złą skalę w scenie, albo jest za duża. Pamiętaj że jak renderujesz mentalem to musisz jednostek wielkości przestrzegać tak żeby lampka nie miała np 2 km. może tu pomóc ustawienie bardzo dużych radiusów dla FG. No a poza tym przy scenach zamkniętych globalka się przydaje bardziej niż przy otwartych bo FG sobie nie radzi. FG jest lepszy do scen otwartych z użyciem skylighta np.

Napisano

Dave dobrze gada, skala jest strasznie ważna jeśli renderujesz mentalem. GI radzę wlączyć w interiorku, zobacz sobie do minibitwy naszej, wrzucałem tam moje mentalowe ustawienia "poglądowe", oczywiście w Twojej scenie będą nieco inne ale może Ci się to przyda. Jeszcze inna sprawa: zaznacz "rebuild" w ustawieniach FG, możliwe że w tym tkwi przyczyna

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności