Pierzak Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Witam. Robie wizualizacje mieszkania i oswietlam je kilkoma swiatlami jedno mrOmni a reszta mr Target Spot jest ich kolo 10 o roznej sile swiecenia. Po wyrenderowaniu w Mental Rayu otrzymalem takie dziwne przeklamania. (Z jednym swiatlem Omni wszystko jest Ok). Bardzo proszę o radę jak pozbyc sie tych żółtych plam.
Vorek Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 Wrzuć ustawienia indirect illumination i daj większy render :)
Pierzak Napisano 6 Wrzesień 2005 Autor Napisano 6 Wrzesień 2005 oto ustawienia. nie uzywam GI nie Caustic Dlugo mi sie rendeowalo wiec narazie wiekszego rendera nie wrzuce.
DaveBorck Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 IMHO masz złą skalę w scenie, albo jest za duża. Pamiętaj że jak renderujesz mentalem to musisz jednostek wielkości przestrzegać tak żeby lampka nie miała np 2 km. może tu pomóc ustawienie bardzo dużych radiusów dla FG. No a poza tym przy scenach zamkniętych globalka się przydaje bardziej niż przy otwartych bo FG sobie nie radzi. FG jest lepszy do scen otwartych z użyciem skylighta np.
Vorek Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 Dave dobrze gada, skala jest strasznie ważna jeśli renderujesz mentalem. GI radzę wlączyć w interiorku, zobacz sobie do minibitwy naszej, wrzucałem tam moje mentalowe ustawienia "poglądowe", oczywiście w Twojej scenie będą nieco inne ale może Ci się to przyda. Jeszcze inna sprawa: zaznacz "rebuild" w ustawieniach FG, możliwe że w tym tkwi przyczyna Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się