Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czytalem juz kilka tutkow o swiatlach i troche o renderowaniu mentalem ale no juz sam niewiem co gdzie i jak po prostu leb mi peka :( bawie sie 3ds'em jakis tydzien wiec zrozumcie - ponizej screeny - napizcie co mam gdzie wstawic i moze jak ustawic opcje renderowania zeby to wygladalo jakos ... jasniej :P - czytalem tutka evermotion i myslalem ze wyjdzie to ladnie ale niebardzo ah no i jeszcze jak zrobic te odbijajace swiatlo elementy i jak dzieki nim kierowac zrodlo swiatla w okreslona strone

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ale sobie wybrałeś renderer jak na początek ;) Radzę najpierw pobawić się zwykłym maxowm scanlinem, popróbować jak działają poszczególne światła.

 

Swiatło skylight oświatla całą scenę równomiernie, jak sama nazwa wskazuje, symuluje oświetlenie niebem :) Więc nie możesz używać dwóch skylightów jak źródeł światła, pobaw się światłami direct, spot i omni, zapoznaj się nieco z rodzajami świateł. Jak już opanujesz render w scanline to zabieraj się za mentala.

 

Pozdrawiam

Napisano

ok ale jak uzywalem omni to mi odblaskiwalo sie na tych plytkach (ceramic) i to brzydko wygladalo :/ takze niewiem - a moze cos o tym odbijaniu od elementow?

Napisano
ok ale jak uzywalem omni to mi odblaskiwalo sie na tych plytkach (ceramic) i to brzydko wygladalo :/ takze niewiem - a moze cos o tym odbijaniu od elementow?

 

odvanced affects - specular turn off

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności