Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czytalem juz kilka tutkow o swiatlach i troche o renderowaniu mentalem ale no juz sam niewiem co gdzie i jak po prostu leb mi peka :( bawie sie 3ds'em jakis tydzien wiec zrozumcie - ponizej screeny - napizcie co mam gdzie wstawic i moze jak ustawic opcje renderowania zeby to wygladalo jakos ... jasniej :P - czytalem tutka evermotion i myslalem ze wyjdzie to ladnie ale niebardzo ah no i jeszcze jak zrobic te odbijajace swiatlo elementy i jak dzieki nim kierowac zrodlo swiatla w okreslona strone

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 855
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ale sobie wybrałeś renderer jak na początek ;) Radzę najpierw pobawić się zwykłym maxowm scanlinem, popróbować jak działają poszczególne światła.

 

Swiatło skylight oświatla całą scenę równomiernie, jak sama nazwa wskazuje, symuluje oświetlenie niebem :) Więc nie możesz używać dwóch skylightów jak źródeł światła, pobaw się światłami direct, spot i omni, zapoznaj się nieco z rodzajami świateł. Jak już opanujesz render w scanline to zabieraj się za mentala.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

ok ale jak uzywalem omni to mi odblaskiwalo sie na tych plytkach (ceramic) i to brzydko wygladalo :/ takze niewiem - a moze cos o tym odbijaniu od elementow?

Napisano
ok ale jak uzywalem omni to mi odblaskiwalo sie na tych plytkach (ceramic) i to brzydko wygladalo :/ takze niewiem - a moze cos o tym odbijaniu od elementow?

 

odvanced affects - specular turn off

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności