kurt_hectic Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 hi, ...zaznaczylem chyba gdzies jakas opcje, ale pstrykam on\off wszystkie po koleii od 2 godzin i nie moge dojsc :(. moze to cos z tym, ze model jest z zbrusha, lub cos...> dodaje sie siatka na texturke,(wszystko psuje) jak to wylaczyc ?
kurt_hectic Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 no i swietnie, nikt nie wie,...
KLICEK Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 ty tu jestes miszczem 3d powinienes wiedziec ! my maluczcy nie wiemy :(
kurt_hectic Napisano 10 Wrzesień 2005 Autor Napisano 10 Wrzesień 2005 a tak chcialem jeszcze sobie dzis po texturowac, bo jutro teges, potem nauka i w pon szkola,, aaaaaa :( hlip hlip hlip
ftorek Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 ja tez cie nie rozumiem - napisz jasniej o co chodzi - gdzie pstrykasz, jaki to soft... staraj sie uzywac mowy bardziej zrozumialej i nie dziw sie ze nikt ci nic sensownego nie pisze jesli twoja wypowiedz tylko troche wyrasta ponad beukot...
mlody_ Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 kurt ja sie nie znam, serio... ale po twojej wypowiedzi to za chiny ludowe nie idzie zaczaic o co ty w ogole sie pytasz. tu cos wlaczyles etc. jaki to jest error? nie wiem, ale mi czlowiekowi ktory nie zna sie na tym trudno jest zrozumiec/wynioskowac logicznie twoja wypowiedz...pozdrawiam...
KLICEK Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 chodzi mu o to ze pojawila mu sie siatka na zle wypalonym normalnu ktory przypomina displejsa ;) Chociaz tez nie mam pojecia czy wypieka normalke w zb czy pali ja w maxie no ale coz zostawie to jemu ;d
kurt_hectic Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 ja tez nie wiem o co wam chodzi :( ... widzicie jpg?. na nim jest siatka... nie powinno jej byc. reasumujac ona jest tez widoczna na modelu poniewaz jest zapisana jako textura, probowalem importowac, exportowac, cuda robic ale nic :( . doszedlem tylko, ze to cos z low poly modelem, kur....2 DNI SIE Z TYM MORDUJE!!! :(
kurt_hectic Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 ...kolejna wskazowka, jak dodaje uvw na hi poly to sie robi normalnie, renderuje normalnie z tym ze to zmnienia tez nie wiem czemu uvw low poly :(. kurcze co jest grane :(. nigdy tak nie mialem.
kurt_hectic Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 jak zmieniam :raytrace i uv map w opcjach od norm mapy w render to texture to sie zmienia , tzn siatka znika ale cala reszta sie kaszani :(...
flesz_gordon Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 zapodaj na f3dboard ;) dzial zbrush "storm" pewnie bedzie wiedzial :P
kurt_hectic Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?p=2630795#post2630795 nie dosc ze byli mili to jeszcze mnie zerozumieli, i to po angielsku....nie wiarygodne co :| :( . pozdro.
Marcin Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 :> to sie do nich przeprowadzisz ? ;] ja tylko dodam ze tez nic tu nie rozumiem ... pod faktem ze jest juz nas kilku wnioskuje ze to z tobą jest cos nie tak ;] --edit-- aaa teraz rozumiem tam fajnie to opisales ze wypalales w maxie ;] przeczytaj to wszystko raz jeszcze i powiedz nam gdize jest napisane jak i gdize to robiles ? ;] ja do tąd myslalem ze to wypiek z zbrusha ;]
KLICEK Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 Kurt nie musial bys zadawac tego pytania gdybys np. przeczytal dokumentacje od zb? tam jest napisane co i jak, oraz ewentualnosci zepsutych bejkow tak samo ma sie to do 3dsmaxa ;) Na cgtalku Ci pomogli i byli mili bo Cie nie znali ?
MaggeM Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 Oojj no przestaancie :P przeciez to logiczne ze chodzilo o maxa.. kurt tego nie pisal bo przeciez powinnismy to wiedziec! no bo to kurt! - nasz miszcz ;) ;) ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się