Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam mgłe (atmospheric). składa się na nią kolor (ten sam co background), oraz opacity.

całość odbywa się w vrayu.

 

problem następujący:

jeśli dam "fog background", to kolor zmienia się na za ciemny.

jeśli nie dam "fog background", to z przodu robią mi się zbyt mocne speculary.

 

jak zrobić, żeby z jednej strony background wyglądał tak jak ma, a żeby jednocześnie z przodu nie robiły się takie odbłyski?

 

dołączam obrazek.

sama tekstura bg_diff2.jpg ma ten sam kolor co jaśniejszy obrazek z prawej.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jaby m na Twoim miejscu wyrenderował mgłę za pomocą render elements i zmontował z renderem w photoshopie, będziesz miała większą kontrolę nad całością.

 

Pozdrawiam

Napisano

um chyba już na to za późno, bo cały czas renderowałam z fogiem, i jak wyłącze go i zrobię oddzielnie, to się zrobią dokładnie te speculary których nie chcę.

no sama sobie winna jestem

innej możliwości na to nie ma? czemu on to niebo przyciemnia?

Napisano

Tu muszę się bardzo skompromitować. Przyznam że przez ostatnie 5 lat ignorowałam wszystko co się wiązało z compositingiem. Teraz to się na mnie mści, i mam problem: gdzie w vrayu jest coś takiego jak specular na osobnym passie? doszłam do tego że tam jest jakieś g-buffer, ale ono nie zawiera żadnych odbić, atmosphericów też nie. Pomóżcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności