Napisano 24 Wrzesień 200519 l mam mgłe (atmospheric). składa się na nią kolor (ten sam co background), oraz opacity. całość odbywa się w vrayu. problem następujący: jeśli dam "fog background", to kolor zmienia się na za ciemny. jeśli nie dam "fog background", to z przodu robią mi się zbyt mocne speculary. jak zrobić, żeby z jednej strony background wyglądał tak jak ma, a żeby jednocześnie z przodu nie robiły się takie odbłyski? dołączam obrazek. sama tekstura bg_diff2.jpg ma ten sam kolor co jaśniejszy obrazek z prawej.
Napisano 24 Wrzesień 200519 l jaby m na Twoim miejscu wyrenderował mgłę za pomocą render elements i zmontował z renderem w photoshopie, będziesz miała większą kontrolę nad całością. Pozdrawiam
Napisano 24 Wrzesień 200519 l Autor um chyba już na to za późno, bo cały czas renderowałam z fogiem, i jak wyłącze go i zrobię oddzielnie, to się zrobią dokładnie te speculary których nie chcę. no sama sobie winna jestem innej możliwości na to nie ma? czemu on to niebo przyciemnia?
Napisano 24 Wrzesień 200519 l mozesz tez wyrenderowac spekulary na osobnym passie-ale ja sie ni znam:D
Napisano 24 Wrzesień 200519 l Autor Tu muszę się bardzo skompromitować. Przyznam że przez ostatnie 5 lat ignorowałam wszystko co się wiązało z compositingiem. Teraz to się na mnie mści, i mam problem: gdzie w vrayu jest coś takiego jak specular na osobnym passie? doszłam do tego że tam jest jakieś g-buffer, ale ono nie zawiera żadnych odbić, atmosphericów też nie. Pomóżcie.
Napisano 24 Wrzesień 200519 l Aniu-vraya nie znam wogole ale moze wspolpracuje z passami maxowymi-render elements-hop!
Napisano 24 Wrzesień 200519 l Autor vray niestety nie jest skory do współpracy z maxowymi passami, tamte znam z widzenia, ale vray je znika.
Napisano 24 Wrzesień 200519 l no to moja jedyna rad to poszukac na forach samego renderera-moze cos znajdzieszz bo dziwne by bylo jak by nie mial passow..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto