Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam mgłe (atmospheric). składa się na nią kolor (ten sam co background), oraz opacity.

całość odbywa się w vrayu.

 

problem następujący:

jeśli dam "fog background", to kolor zmienia się na za ciemny.

jeśli nie dam "fog background", to z przodu robią mi się zbyt mocne speculary.

 

jak zrobić, żeby z jednej strony background wyglądał tak jak ma, a żeby jednocześnie z przodu nie robiły się takie odbłyski?

 

dołączam obrazek.

sama tekstura bg_diff2.jpg ma ten sam kolor co jaśniejszy obrazek z prawej.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 968
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jaby m na Twoim miejscu wyrenderował mgłę za pomocą render elements i zmontował z renderem w photoshopie, będziesz miała większą kontrolę nad całością.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

um chyba już na to za późno, bo cały czas renderowałam z fogiem, i jak wyłącze go i zrobię oddzielnie, to się zrobią dokładnie te speculary których nie chcę.

no sama sobie winna jestem

innej możliwości na to nie ma? czemu on to niebo przyciemnia?

Napisano
  • Autor

Tu muszę się bardzo skompromitować. Przyznam że przez ostatnie 5 lat ignorowałam wszystko co się wiązało z compositingiem. Teraz to się na mnie mści, i mam problem: gdzie w vrayu jest coś takiego jak specular na osobnym passie? doszłam do tego że tam jest jakieś g-buffer, ale ono nie zawiera żadnych odbić, atmosphericów też nie. Pomóżcie.

Napisano
  • Autor

vray niestety nie jest skory do współpracy z maxowymi passami, tamte znam z widzenia, ale vray je znika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności