Napisano 27 Wrzesień 200519 l witam.. chce zrobic teksturke czlowieka.. ale jakos mi nei wychodzi :( kozystalem z tego tutoriala: http://67.15.36.49/team/Tutorials/makingofshark2/makingofshark2_1.asp wszystko po koleji tak jak w nim jest.. STEP BY STEP ale na koncu wszystko sie kaszani jak daje Unwarp UVW nie wiem co zrobic.. kilka razy robilem tego tutka i nic.. ciagle to samo.. kaszana polega na tym ze z tej siatki nic nie wynika.. a jak robie pojedynczy alement to jest ok.. ale przeciez calej postaci nie zrobie na jednym "plane" plz o pomoc daje przyklady zlego rozmieszczenia siatki to jest przyklad twarzy... zginela gdzies 2 polowa a to ma byc niby noga
Napisano 19 Październik 200519 l Autor kontynuuje w tym watku ale mam male pytanko: Mam calkowicie symetryczny obiekt w maxie.. w UVW map zrobilem siatke dla polowy obiektu ale nie mam juz sily robic dla drugiej polowy.. moje pytanie wyglada nastepujaco: czy da sie jakos ulozyc, skopiowac albo co tam jeszcze 2 polowe siatki w ten sam sposob jak 1 polowa?? bardzo prosze o odpowiedz
Napisano 19 Październik 200519 l Podziel siatke na dwa elementy przez 'detach', wywal czesc niezmapowana, skopiuj zmapowana, ustaw je tak jak byc powinny i polacz z powrotem przez 'attach'.
Napisano 19 Październik 200519 l Autor no tak.. ale ja chce potem miec mozliwosc oteksturowania jednej polowy troche inaczej a to o czym mowisz Bacry to po prostu odlozenie na druga strone dokladnie tego samego
Napisano 20 Październik 200519 l to sobie polowe glowy (jeden set UVałek) zaznaczasz, robisz mirror, przesuwasz, przysuwasz do piwrwszego i masz cała glowe zmapowanąpięknie. 9tzn, o ile zmapujesz ładnie ta pierszą cześć :D ) , powodzenia
Napisano 20 Październik 200519 l to sobie polowe glowy (jeden set UVałek) zaznaczasz, robisz mirror, przesuwasz, przysuwasz do piwrwszego i masz cała glowe zmapowanąpięknie. 9tzn, o ile zmapujesz ładnie ta pierszą cześć :D ) , powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto