Jump to content

Featured Replies

Posted

witam.. chce zrobic teksturke czlowieka.. ale jakos mi nei wychodzi :(

 

kozystalem z tego tutoriala:

http://67.15.36.49/team/Tutorials/makingofshark2/makingofshark2_1.asp

 

wszystko po koleji tak jak w nim jest.. STEP BY STEP

ale na koncu wszystko sie kaszani jak daje Unwarp UVW

 

nie wiem co zrobic.. kilka razy robilem tego tutka i nic.. ciagle to samo..

 

kaszana polega na tym ze z tej siatki nic nie wynika..

 

a jak robie pojedynczy alement to jest ok.. ale przeciez calej postaci nie zrobie na jednym "plane"

 

plz o pomoc

 

 

daje przyklady zlego rozmieszczenia siatki

 

to jest przyklad twarzy... zginela gdzies 2 polowa

 

face.jpg

 

a to ma byc niby noga

 

noga.jpg

  • Replies 8
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

kontynuuje w tym watku ale mam male pytanko:

 

Mam calkowicie symetryczny obiekt w maxie..

w UVW map zrobilem siatke dla polowy obiektu ale nie mam juz sily robic dla drugiej polowy..

 

moje pytanie wyglada nastepujaco:

czy da sie jakos ulozyc, skopiowac albo co tam jeszcze 2 polowe siatki w ten sam sposob jak 1 polowa??

 

bardzo prosze o odpowiedz

Podziel siatke na dwa elementy przez 'detach', wywal czesc niezmapowana, skopiuj zmapowana, ustaw je tak jak byc powinny i polacz z powrotem przez 'attach'.

  • Author

no tak.. ale ja chce potem miec mozliwosc oteksturowania jednej polowy troche inaczej

 

a to o czym mowisz Bacry to po prostu odlozenie na druga strone dokladnie tego samego

to sobie polowe glowy (jeden set UVałek) zaznaczasz, robisz mirror, przesuwasz, przysuwasz do piwrwszego i masz cała glowe zmapowanąpięknie. 9tzn, o ile zmapujesz ładnie ta pierszą cześć :D ) , powodzenia

to sobie polowe glowy (jeden set UVałek) zaznaczasz, robisz mirror, przesuwasz, przysuwasz do piwrwszego i masz cała glowe zmapowanąpięknie. 9tzn, o ile zmapujesz ładnie ta pierszą cześć :D ) , powodzenia

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy