Gość Aphex Napisano 29 Wrzesień 2005 Share Napisano 29 Wrzesień 2005 Jesteśmy studentami informatyki z Poznania i poszukujemy kogoś, kto pomógł by nam w naszym projekcie. Chodzi o zrobienie GRY(raczej demka) w klimatach rpg/fantasy, opartej o własny silnik openGL. Mamy już opracowane kilka rzeczy: cienie.. normal-mapping, konwersja modeli z 3ds max itp... Chodzi dokładnie o low-poly modeling + mapy normalne, teksturowanie, jakieś concept arty... cokolwiek co może sie przydać. Jeśli jesteś zainteresowany, proszę skontaktuj się ze mną mailowo lub na gg! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 29 Wrzesień 2005 Share Napisano 29 Wrzesień 2005 A z jakiej uczelni jesli moge zapytac? Z PP? Jaki wydzial? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 29 Wrzesień 2005 Share Napisano 29 Wrzesień 2005 ciekawie to zabrzmialo, cienie, normal maping i eksport modeli macie juz opracowany, ale samych modeli i normal map jeszcze nie? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 29 Wrzesień 2005 Share Napisano 29 Wrzesień 2005 no i co ?. juz zaczynasz sie czepiac omG!!! :[ ps.nie odezwe sie do was :[ ./szkola zabija :[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Aphex Napisano 29 Wrzesień 2005 Share Napisano 29 Wrzesień 2005 Odp1 : UAM; Odp2: Oczywiście mamy kilka modeli - ja troche robie w 3ds max-ie, ale chodzi nam o kogoś kto zrobiłby to w miare PROFESJONALNIE i szybko... zresztą chyba nie musze tłumaczyć :-]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
intoxicate Napisano 30 Wrzesień 2005 Share Napisano 30 Wrzesień 2005 za szybko i profesionalnie w 99% trzeba placic ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 1 Październik 2005 Share Napisano 1 Październik 2005 Nie musicie miec przeciez modeli jak HL2. Zreszta tam, obiekty sa proste. Nadrabiaja tekstura. Ja z kolegami teraz sie bornilem i tez pisalem projekt Virtual Reality, sieciowy. Zobaczcie w watku - CODENAME ERROR. Jesli chcecie naszego grafika moge p[odac do niego namiary ale napiszcie czy chcecie. Zycze powodzenia. Intoxicate - to fakt, 1 model kosztuje u grafikow okolo 100-300 zł. A tutaj panowie sie cenia oj cenia..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość marshall88PL Napisano 3 Październik 2005 Share Napisano 3 Październik 2005 jajestem młodym ale już trszke doświadczkonym grafikiem...potrafię dobrze poruszać się po cinemie 4D...JAK COŚ TO ODEZWIJCIE SIĘ NA GG... 4614024 jak chcecie....pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Aphex Napisano 3 Październik 2005 Share Napisano 3 Październik 2005 Hm... pomimo wszystko licze na czyiś zapał i pasje (bez motywacji finansowej :-P ). Wrazie czego sam moge zrobić modele... tyle, że nie mam tyle czasu i jescze musiałbym się poduczyć kilku rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Aphex Napisano 3 Październik 2005 Share Napisano 3 Październik 2005 a btw. chciałbym żeby postacie były dość złożone ok. 3-5 tys. poly + ładne normal maps ... niewiem czy engine to udźwignie.. ale do czegoś trzeba dążyć, pozatym grafa będzie priorytetem w tym projekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi