Skocz do zawartości

Potrzebny ktoś do modelowania, artów itp... do gry!


Gość Aphex

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteśmy studentami informatyki z Poznania i poszukujemy kogoś, kto pomógł by nam w naszym projekcie. Chodzi o zrobienie GRY(raczej demka) w klimatach rpg/fantasy, opartej o własny silnik openGL. Mamy już opracowane kilka rzeczy: cienie.. normal-mapping, konwersja modeli z 3ds max itp...

 

Chodzi dokładnie o low-poly modeling + mapy normalne, teksturowanie, jakieś concept arty... cokolwiek co może sie przydać.

 

Jeśli jesteś zainteresowany, proszę skontaktuj się ze mną mailowo lub na gg!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Odp1 : UAM;

Odp2: Oczywiście mamy kilka modeli - ja troche robie w 3ds max-ie, ale chodzi nam o kogoś kto zrobiłby to w miare PROFESJONALNIE i szybko... zresztą chyba nie musze tłumaczyć :-].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość WojciechZ

Nie musicie miec przeciez modeli jak HL2. Zreszta tam, obiekty sa proste. Nadrabiaja tekstura. Ja z kolegami teraz sie bornilem i tez pisalem projekt Virtual Reality, sieciowy. Zobaczcie w watku - CODENAME ERROR. Jesli chcecie naszego grafika moge p[odac do niego namiary ale napiszcie czy chcecie. Zycze powodzenia.

 

Intoxicate - to fakt, 1 model kosztuje u grafikow okolo 100-300 zł. A tutaj panowie sie cenia oj cenia.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marshall88PL

jajestem młodym ale już trszke doświadczkonym grafikiem...potrafię dobrze poruszać się po cinemie 4D...JAK COŚ TO ODEZWIJCIE SIĘ NA GG... 4614024 jak chcecie....pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... pomimo wszystko licze na czyiś zapał i pasje (bez motywacji finansowej :-P ). Wrazie czego sam moge zrobić modele... tyle, że nie mam tyle czasu i jescze musiałbym się poduczyć kilku rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a btw. chciałbym żeby postacie były dość złożone ok. 3-5 tys. poly + ładne normal maps ... niewiem czy engine to udźwignie.. ale do czegoś trzeba dążyć, pozatym grafa będzie priorytetem w tym projekcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności