Napisano 30 Wrzesień 200519 l musze wyrenderowac pomieszcenie z czarnym sufitem i podloga ale dosc jasnymi scianami ,po nadaniu materialow Gi zaczyna swirowac sciany robia sia nieciekawe i ogolnie niewyglada to dobrze ma ktos pomysl jak to zrenderowac na dwa razy tak by sciany pozostaly jak przy jasnym suficie a sufit i podloge podlozyc ciemna tak by zachowac na nich cienie i swiatla.coby jeszc eskomplikowac powiem ze to animacja wiec niechcial bym sie nameczyc;)jak ktos ma jakis pomysl to mile widziany ,.Kombinowalem z vrayowym mattshadows ale niechce zemna wspolpracowac;)
Napisano 30 Wrzesień 200519 l przelicz GI (irradiance + secondary bounces) z białym sufitem ... zapisz przeliczone GI do pliku , zmien kolor sufitu na jaki tam chcesz (polecam rózowy) i wyrenderuj z przeliczonym GI ...
Napisano 30 Wrzesień 200519 l Autor oki pomoglo dzieki wielki tylko teraz tak ie pytanie mi sie nasuwa irradiance mozna poskladac imapviewer a secondary bonuces (w tym wypadku light ceche)sam sie bedzie doliczał w kolejnych klatkach animacji ? i czy jesli bedzie sie doliczal z czarnym sufitem to niewyjdzie mi jakis shit?:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto