mlodAs Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 musze wyrenderowac pomieszcenie z czarnym sufitem i podloga ale dosc jasnymi scianami ,po nadaniu materialow Gi zaczyna swirowac sciany robia sia nieciekawe i ogolnie niewyglada to dobrze ma ktos pomysl jak to zrenderowac na dwa razy tak by sciany pozostaly jak przy jasnym suficie a sufit i podloge podlozyc ciemna tak by zachowac na nich cienie i swiatla.coby jeszc eskomplikowac powiem ze to animacja wiec niechcial bym sie nameczyc;)jak ktos ma jakis pomysl to mile widziany ,.Kombinowalem z vrayowym mattshadows ale niechce zemna wspolpracowac;)
xeav Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 prawym na suficie>vray properties>odznacz receive GI
Marcin Napisano 30 Wrzesień 2005 Napisano 30 Wrzesień 2005 przelicz GI (irradiance + secondary bounces) z białym sufitem ... zapisz przeliczone GI do pliku , zmien kolor sufitu na jaki tam chcesz (polecam rózowy) i wyrenderuj z przeliczonym GI ...
mlodAs Napisano 30 Wrzesień 2005 Autor Napisano 30 Wrzesień 2005 oki pomoglo dzieki wielki tylko teraz tak ie pytanie mi sie nasuwa irradiance mozna poskladac imapviewer a secondary bonuces (w tym wypadku light ceche)sam sie bedzie doliczał w kolejnych klatkach animacji ? i czy jesli bedzie sie doliczal z czarnym sufitem to niewyjdzie mi jakis shit?:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się