Skocz do zawartości

IES'y


xeav

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

taki moze oftop

 

xeav - nie dawaj takich duzych wartosci dla dark multiplier bo robi sie grzyb na scianach i suficie ... zwlaszcza w okolicach bezposrednio oswietlonych przez zrodlo swiatla ...

 

juz lepiej pobawic sie w vray framebufer i pozmieniac kurwy z linear na jakis tam profil

 

czerwona linia to nowa linia kurwy , zielone to prowadnice punktów beziera

w color mapping daj na exponetial i bez zadnych wynalazków (nawet zostaw wartosic dark i bright na 1,0 i operuj tylko tym tu framebuferem)

 

ps. screen dzieki uprzejmosci kome :>

shit.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nie lepiej jest HSV Exponential, podobno nie przebarwia kolorów?

 

no ;] nie przebarwia ... to tak jak bys wymieszal wszystkie kolory w scenie i bedizes zmial jeden ... HSV to gowno ktore szczerze nie znajdzie u mnie przez dlugo zastosowania ... nie polecam jednym slowem

 

a co do problemu :

 

1. uzycie Shadow map jako systemu cieni w swiatłach

2. odrocone face`y (daj flipa na te ktore tam są)

3. zasłaniający obiekt (w tym przypadku oprawka swiateł) zrodla swiatła

 

strzelam ze jest to 3 problem ... usun tą oprawke ze swiateł , i odsun je troche od sciany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności